Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی از استقبال خریداران از حراج حضوری ۱۱۰۰ تخته فرش خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، رسولی فاضل با اشاره به برگزاری حراج حدود ۱۱۰۰ تخته فرش در راستای اقدامات سازمان اموال تملیکی، گفت: بعد از حراج ۲۳ آذرماه، به خریداران وعده داده شد که در یک حراج فوق‌العاده ردیف‌های فرش نیز به فروش گذاشته شود که خوشبختانه با همت و تلاش مدیران در سازمان اموال تملیکی، این امر تحقق پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حراج فو‌ق‌العاده فرش‌ها به صورت تخصصی در حال برگزاری است، افزود: امروز مورخ ۵ دی ماه از ساعت ۹ حدود ۶۰ مورد برای فروش حراج گذاشته شده است که از این تعداد تنها ۷ فرش به فروش نرفت و امیدواریم در این سه روز با برگزاری این حراج فوق العاده، فروش فرش‌ها ادامه یابد.

رسولی فاضل تاکید کرد: بعد از بازدید سران قوا از انبار‌ها، انقلابی در سازمان اموال تملیکی صورت گرفت تاجایی که استان‌ها به صورت گسترده نسبت به تعیین تکلیف کالا‌ها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: شارژ کیف پول الکترونیکی برای خرید در حراج اموال تملیکی از ۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با اشاره به بازدید خود از استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان و قم، افزود: خوشبختانه در استان‌ها شاهد کاهش کالا در انبار‌ها هستیم به گونه‌ای که در بعضی از استان‌ها تجمیع اموال‌ها صورت می‌گیرد یعنی بعضی از انبار‌ها و سوله‌ها به صاحبانشان بازگردانده می‌شود چراکه این انبار‌ها اجاره است.

وی ادامه داد: در زمینه الکترونیکی کردن حراج‌ها نیز اقداماتی در سازمان اموال تملیکی انجام شد و صحبت‌هایی نیز با وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت در همین راستا تلاش‌ها و اقدامات اولیه توسط سازمان اموال تملیکی انجام شده و به ثمر نشسته است و امیدوارم به زودی اجرایی شود.

رسولی فاضل افزود: بحث فروش، اعاده استرداد و انهدام در کنار یکدیگر انجام می‌شود و سازمان اموال تملیکی این موارد را درکنار هم پیش می‌برد، امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم اطلاعات کامل‌تری را ارائه دهیم.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه فعالیت سازمان تعزیرات در روند صدور آرا خیلی موثر بوده است، تصریح کرد: سازمان تعزیرات ورود جدی و تاثیرگذاری داشت حال امیدواریم سازمان‌های مرتبط دیگر که در رابطه با تعیین تکلیف مرتبط با اموال تملیکی هستند از خود جدیت به خرج دهند.

وی ادامه داد: گاهی بعضی از سازمان‌ها همراهی لازم را ندارند لذا خواهشمندیم دستگاه‌های مرتبطی که نیاز به تاییدیه سازمان اموال تملیکی دارند، برای تعیین تکلیف کالا‌های خود سرعت عمل داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی حراج تخته فرش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی استان ها تخته فرش انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کد خبر 6078886

دیگر خبرها

  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت