Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی اظهار داشت: صبح امروز در جلسه ای که با حضور سید حمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه ای شدن سه باشگاه ایرانی، پرسپولیس، استقلال و گل گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جزئیات این نشست گفت: نهاد مسئول در AFC ایراداتی را به پرونده های سه باشگاه ایرانی وارد کرده و به باشگاهها مهلت داده است تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارخانه فرایند تهیه مستندات آغاز شده است.

مدیر کل دفتر برنامه برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، یادآور شد: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد.در خصوص واگذاری باشگاه ها از طریق فرابورس که فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدتها است این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

وی توضیح داد: نهایتا مقرر شد تا اواخر بهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه ریزی انجام شده دنبال شود و برای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیز هرگونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس