Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی قاسم زاده  روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در حضور استاندار افزود: پیشرفت شهر در گرو  حرکت جمعی و جهادی با همراهی سایر دستگاه هاست.

وی بررسی و بازنگری بر کمیسیون ماده پنج و فرایندهای آن را یکی از مشکلات شهرداری اصفهان دانست و افزود: این نشست چهار عضو اصلی دارد اما بیش از ۴۵ نفر در جلسات شرکت و نظرات مختلفی ارائه می‌کنند که تصمیمات آن را تحت شعاع قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پدیده فرونشست زمین ناشی از تخلیه آب های زیر زمینی اظهار داشت: پیش از اینکه اتفاق ناگواری در این زمینه در اصفهان رخ دهد باید راه حلی برای آن اندیشیده شود.

وی همچنین گفت : در بودجه ۱۴۰۱ اغلب کمک‌ها و حمایت‌ها به‌خصوص  در بخش حمل و نقل، مترو و  اتوبوس که همراه با  اوراق مشارکت بود و  پشتوانه دولتی نیز داشت، حذف شده است و اکنون آنچه تقدیم شده مسوولیت صد درصدی  تامین اعتبارات این بخش با  شهرداری‌هاست.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به این شهر به عنوان آلوده ترین شهر ایران بی توجهی می‌شود و تبعات این بی توجهی فشار به مردم است زیرا  نوسازی ناوگان حمل و نقل لازم است.

وی ادامه داد: سن اتوبوس‌های شهری  در اصفهان ۱۰ ساله شده است در حالی درسال‌های قبل عمر اتوبوس چهار سال بود و همین فرسودگی ناوگان مزید بر علت شده است.

نورصالحی گفت: قیمت یک‌دستگاه  اتوبوس در سال‌های گذشته ۱۲ میلیون و ۵۰۰ تومان بود که ۸۷.۵ درصد اعتبارات آن را دولت پرداخت می کرد و  با ایجاد اوراق مشارکت، دولت حمایت مالی خود را به ۵۰درصد رساند و اکنون قیمت هر دستگاه اتوبوس حدود ۶ میلیارد تومان است که  هیچ حمایت دولتی هم ندارد .

وی از استاندار اصفهان درخواست کرد با توجه به آلودگی هوای شهر حمایت ویژه ای را در این خصوص داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز تاکید کرد: سالن اجلاس سران اصفهان قابلیت تبدیل شدن به دبیرخانه غیر متعهدها را دارد که در این زمینه حمایت استاندار اصفهان را لازم دارد.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: در کشور برای مهاجرت قانون نداریم و هر قومی و جمعی از شهری به شهر دیگر قصد مهاجرت دارد و باید بر اساس قانونی همراه باشد و تمام زیرساخت های مهاجر پذیری از جمله ظرفیت آب و سایر مسائل در آن دیده شود. 

برچسب‌ها کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان استانداری اصفهان کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان استانداری اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند

معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان در دیدار با هیئت سازمان همکاری اسلامی تأکید کرد کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان در دیدار با «طارق علی بخیت» نماینده ویژه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان اظهار داشت کشورهای اسلامی باید به حمایت از فلسطین ادامه داده و اجازه ندهند این سناریو در سایر نقاط جهان اسلام تکرار شود.

وی با درخواست از این سازمان برای ایفای نقشی مثبت در راستای توسعه مناسبات افغانستان با سایر کشورها گفت: «امارت اسلامی در کمتر از سه سال، داعش را در افغانستان از بین برده و به کسی اجازه نمی‌دهد تا از خاک افغانستان علیه کشورهای دیگر استفاده کند».

طالبان: نشست دوحه به جای افغانستان باید بر وضعیت غزه و فلسطین تمرکز می‌کردسازمان ملل: حضور زنان در دولت افغانستان شرط تعامل با طالبان استافغانستان: آمریکا با حمایت از جنایات اسرائیل در غزه چهره واقعی خود را به جهان نشان داد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، عبدالکبیر افزود: یک نظام کاملاً اسلامی و مستقل در افغانستان حاکم است که خواستار مناسبات نیک با تمام کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی است و همچنان خواستار توسعه همکاری، تعامل و ثبات در منطقه می‌باشد.

وی با اشاره به مسئله حقوق زنان نیز اظهار داشت بر اساس فرمان رئیس حکومت طالبان، ازدواج زیر سن، محروم ساختن از ارث و ازدواج اجباری دختران ممنوع شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک است
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است