Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حسن قوسیان ،دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان گفت:محور های ریگان -نرماشیر و ریگان- ایرانشهر از محور‌های پرتردد استان کرمان می‌باشند.

محمد حسن قوسیان مقدم تصریح کرد:به دلیل وقوع حوادث جاده‌ای پایگاه امداد و نجات ریگان در ورودی استان تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز کرد:با کمک خیران این پایگاه، ساختمان آن به زودی در شهرستان ساخته خواهد شد و مکانی جهت استقرار اضطراری در این محور نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار ریگان هم عنوان کرد : محور ریگان به نرماشیر و ریگان به ایرانشهر از محور‌های پرتردد استان می‌باشد که پایگاه دایمی در این محور از ضروریات است.

امین باقری تصریح کرد:طی دو هفته گذشته ۶نفر در محور ریگان -نرماشیر در اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر