Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان گفت: با توجه به تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول والیبال کشور تمرینات تیم سروقامتان جهت حضور قدرتمند نسبت به قبل از شنبه چهارم دی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امید رحیمیان در جمع ورزشی نویسان همدانی با بیان اینکه به دنبال بازگرداندن اعتبار والیبال همدان در بعد حرفه‌ای هستیم ابراز کرد: در گذشته والیبال همدان در ابعاد مختلف حرف‌های زیادی در کشور برای گفتن داشته و حضور چندین تیم در سطح لیگ‌های کشور شاهدی بر این ادعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: امسال بعد از مدت‌ها تمامی دلسوزان والیبال استان با تغییراتی که در سطح هیات استان و شهرستان‌ها اتفاق افتاده با همدلی و اتحاد پای کار آمدند تا روزهای درخشان والیبال همدان تکرار شود.

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان با اشاره به اینکه تیم دسته اولی سروقامتان بهترین هدف گذاری برای والیبالیست‌های بومی استان خواهد بود اضافه کرد: سعی شده تیم امسال تلفیقی از بازیکنان باتجربه و میدان دیده غیر بومی و بازیکنان مستعد بومی تشکیل شود.

وی خاطر نشان کرد: تغییرات که در کادر فنی در اواسط دور رفت انجام شد و حضور علیرضا نادی کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم باعث بالا رفتن انگیزه تک تک بازیکنان و حتی تیم اجرایی و مدیریتی باشگاه شده تا از حیثیت والیبال همدان در کشور دفاع شود.

رحیمیان با بیان اینکه با هماهنگی سرمربی تیم طی سه روز شرایط حضور همه بازیکنان مستعد برای قرار گرفتن در جمع تیم فراهم شده گفت:

از شنبه تا دوشنبه ششم دی همه بازیکنان در پست‌های مختلف می‌توانند با هماهنگی سرپرست تیم در تمرینات حاضر شوند و در صورت جلب نظر سرمربی در نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان یادآور شد: با توجه به توافق صورت گرفته بین باشگاه سروقامتان و علیرضا نادی بزودی کلاس‌های ارتقا مربی‌گری، آموزش و همچنین دوره‌های استعدادیابی با همکاری مهدی هادی برگزار خواهد گردید.

وی در پایان با دعوت از همه‌ بازرگانان، مدیران و صاحبان صنایع استان جهت حمایت از ورزش والیبال استان و بهرمندی از منافع مادی و معنوی این رویداد دعوت به همکاری کرد و افزود:  پخش زنده مسابقات از شبکه استانی، فضای مناسب و استانداردی را جهت برندینگ و تبلیغ تولیدات و صنایع استان فراهم نموده است که قطعا با حضور حامیان ورزش می‌توانند از شرایط مساعد موجود بهرمند گردند.

گفتنی است در چارچوب دور برگشت لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های ایران تیم سروقامتان همدان باید در مرودشت به مصاف تخت جمشید برود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سروقامتان همدان باشگاه سروقامتان سروقامتان همدان والیبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان، اردوی تیم ملی شنا در راستای رقابت‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از ۱۷ تا ۲۸ فروردین در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.   سینا ضیغمی‌نژاد (کرمان) و شاهین ایزدیار (البرز) ملی پوشانی هستند که زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات