Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@16:41:14 GMT

قاچاق موادمخدر در پوشش کویر نوردی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۸۰۷

قاچاق موادمخدر در پوشش کویر نوردی

قاچاقچی که با شگرد کویر نوردی قصد انتقال یک تن و 58 کیلوگرم تریاک را به کرمان داشتن ، درعملیات مشترک پلیسی ناکام ماندند.

به گزارش ایران آنلاین ،سردار عبدالرضا فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت:  ماموران پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از عمق کویر به مرکز کشور مطلع  و این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی در پوشش خودرو آفرود و با شگرد کویر نوردی و گردشگری مقادیر زیادی مواد مخدر را تحویل و قصد انتقال آنها به شهر کرمان و از آنجا به شهرهای دیگر را دارد.

سردار "ناظری"  تصریح کرد: بلافاصله 3 اکیپ از ماموران پلیس به محورهای تردد قاچاقچیان اعزام و در نهایت پس از رویت خودرو هایلوکس آفرود به او دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به حرکت خود ادامه داد درنهایت ماموران پلیس با رعایت قانون و به کارگیری سلاح دو لاستیک خودروی مذکور را مورد اثابت گلوله قراردادند و پس از طی مسافتی متوقف شد.

انتهای پیام/ 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر