Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان گفت: علاوه بر بازار شهروند و مهستان، باید بازارهای روز در مناطق دیگر به ویژه نقاط کم‌برخوردار شهر راه‌اندازی شود.

مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستور کار نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، بررسی و تصویب تعرفه‌های خدمات شهری، بازارهای روز و تبصره ۱۴ و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها را از جمله محورهای این جلسه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نگاه تخصص‌محور شورای اسلامی شهر به موضوع تعیین تعرفه‌ها، خاطرنشان کرد: در این حوزه، باید ضمن درک شرایط جامعه و توان مالی شهروندان، هزینه خدمات ارائه شده توسط شهرداری و مهیا کردن بستر ارتقای کیفیت این خدمات مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر با اشاره به طرح موضوع بازارهای روز در این جلسه، تأکید دولت مبنی بر اجرای طرح ارتقای معیشت و تأمین اقلام کالاهای اساسی را یادآور شد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی کامل دارند با دستگاه‌ها و متولیان مربوطه برای ایجاد بستر اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی‌ها را همراه با مدیریت بازار و جلوگیری از واسطه‌گری رویکرد مطلوبی برای عرضه مناسب کالاها و ارزاق مورد نیاز مردم دانست و استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها به منظور عرضه خدمات و کالاها را نیز اقدام مؤثری دیگری در این زمینه عنوان کرد و گفت: با توجه به تحولات ارتباطی و پیشرفت مجموعه‌ها در این زمینه، می‌توان از این بستر برای کاهش مراجعه شهروندان و دسترسی آسان‌تر به کالاها و خدمات بهره برد.

نادعلی، بررسی راهکارهای توزیع ارزاق و کالاهای اساسی در شرایط بحرانی نظیر بلایای طبیعی را نیز به عنوان موضوع دیگر جلسه متذکر شد و افزود: باید با دوراندیشی و در نظر گرفتن تمهیدات مؤثر و کارآمد، شرایط را برای دسترسی هر چه مطلوب شهروندان در این گونه مواقع مهیا کرد.

وی با اشاره به ایجاد محل‌های عرضه محصولات و کالاها در ایام خاص نظیر ایام عید، بر آمادگی مدیریت شهری برای استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به منظور دسترسی ارزان‌تر و راحت‌تر مردم به کالاهای مورد نظر تأکید کرد.

کد خبر 544479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر بازار کاشان شورای شهر کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر بازارهای روز خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران فردا سه شنبه ۲۸ فروردین درباره اقدامات این معاونت در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در پایتخت به اعضای شورای شهر تهران گزارش می دهد. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا ، همچنین لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای دریافت بهای خدمات بهره برداری از معابر توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر بررسی می شود. علیرضا نادعلی افزود: در نشست فردای شورا ، مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق‌العاده به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل نیز برگزار خواهد شد. به گفته سخنگوی شورا ، بررسی سی امین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران هم در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌
  • شهرداری اصفهان دچار گفتار درمانی شده است
  • دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر