Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@01:09:41 GMT

این خودرو ۹۰۰ میلیون تومان گران شد!

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۳۳۳۳

این خودرو ۹۰۰ میلیون تومان گران شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، نگاهی به آگهی های فروش نشان می دهد که خودرو بی‌ام‌و سری ۷‌ ۷۳۰li در حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. یعنی از ۸ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، در میان خودروهای گران بازار، خودرو بی‌ام‌و سری ۵ سدان‌ ۵۳۰i  مدل ۲۰۱۸ در بازار ۶ میلیارد تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در این میان، خودرو بنز جزو گران‌های بازار خودرو است که بنز کلاس E‌ E۲۰۰  مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو از رشد ۲۵۰ میلیون تومانی در طول یک ماه برخوردار بوده است.

تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان در بازار دیده می‌شود.

کد خبر 645773 برچسب‌ها خودرو - قیمت خبر مهم بازار خودرو گرانی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت خبر مهم بازار خودرو گرانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران

به گزارش خبرنگار مهر، رصد بازار کالاهای اساسی به شکل هفتگی چند سالی است که از سوی خبرنگار حوزه اقتصاد خبرگزاری مهر انجام شده و تغییرات هفتگی اعلام می‌شود. البته در برخی مقاطع زمانی که نوسان قیمتی در بازار بالا می‌گیرد اعلام قیمت‌ها در هفته چندین بار تکرار می‌شود.

بیش از یک سال است که در گزارش‌های متعدد رصد بازار کالاهای اساسی، اعلام می‌شود نوسان نرخ در بازار حبوبات بسیار بوده به طوری که امروز هر کیلو گرم انواع لوبیا بیش از نرخ گوشت مرغ است. بر اساس قیمت ابتدای هفته هر کیلو گرم گوشت مرغ حدود ۸۵ هزار تومان بوده در حالی که این عدد برای لوبیا چیتی ۱۰۳، لوبیا قرمز ۱۱۳ و لوبیا سفید ۱۱۳ هزار تومان است (فروش فله‌ای). این اعداد در هفته پایانی سال گذشته به ترتیب ۹۸، ۹۳ و ۱۰۳ هزار تومان بوده است.

گفتنی است؛ قیمت حبوبات در بسته بندی فروشگاهی بیش از نرخ فله‌ای قیمت گذاری می‌شود. در بین انواع حبوبات فقط نخود است که امسال به دلیل مازاد تولید و ممنوعیت صادرات قیمت ثابتی دارد.

در ادامه این مساله، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی همچنان یک درصد است، گفت، با هر بخش صنفی یا فعال تجاری قانون‌شکن در این حوزه، برخورد جدی می‌شود.

به گفته وی، در روزهای گذشته تخلفاتی در بازار حبوبات و شکر مشاهده شده که ارزش افزوده ۱۰ درصد دریافت می‌کردند که برای متخلفان پرونده تشکیل شده و با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، ارز کالاهای اساسی هم همچنان ۲۸.۵۰۰ تومان است و با کسانی که به بهانه افزایش دلار بازار را بهم می‌ریزند برخورد قانونی خواهد شد.

در این راستا، در یک ماه گذشته ۳۳ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شده و ۴۳۰۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است. همچنین از روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مأموران بازرسی مکلف شده‌اند که با هر گونه احتکار کالا در انبارها، سردخانه‌ها و… مقابله کنند. ‌

کد خبر 6082403 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟