Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:40:04 GMT

شاخص بورس دوباره نزولی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۳۳۴۵

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۵ دی۱۴۰۰ با اُفت بیش از یک هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی رسید.

خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۵ دی ۱۴۰۰ با اُفت بیش از یک هزار و ۴۸۹ واحدی به پله یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۴۶۰ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۳۹ هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال در بیش از ۵ هزار و ۷۴۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۶۹ واحد، شاخص بازار دوم ۱۶۸۰ واحد، شاخص بازار اول ۱۵۱۰ واحد، شاخص کل (هم وزن) ۱۶۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۹۸۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) ۱۶۳۶ واحد اُفت کرده است.

لازم به ذکر است شستا، شبندر، کدما، شتران، فملی، خودرو و فولاد از جمله نماد‌های پرتراکنش امروز بودند.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۵۸ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۶۵۷ واحدی قرارگرفت.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۱۸۷ هزار سهم به ارزش ۴۸ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در بیش از ۲.۶۹۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: بورس در هفته‌ای که گذشت/ رشد ۶۶ هزار واحدی شاخص

انتهای پیام/

برچسب ها: شاخص بورس اخبار اقتصادی بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاخص بورس اخبار اقتصادی بازار سرمایه هزار واحدی شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاملات امروز (۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز (۲ اردیبهشت)، مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

براساس معاملات امروز، سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

کد خبر 6084346 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار