Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

سال ۲۰۲۱ در حال به پایان رسیدن است. این سال از نظر ورزشی با ابهامات زیادی شروع شد. ابهام درمورد اینکه آیا تقویم مسابقات ورزشی می‌تواند طبق برنامه ریزی مسابقات خود را پیگیری خود یا اینکه مثل سال ۲۰۲۰ با وقفه‌های فراوان روبه‌رو خواهد شد.

در این سال تورنمنت‌های مهمی که از سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده بودند با یک سال برگزار شدند، مثل یورو ۲۰۲۰ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به همین دلیل بود که این سال تبدیل شد به یک سال پرسوژه از نظر ورزشی. از امروز درچند بخش به حوادث عجیب و گاهی شوکه کننده و حتی رسوایی‌هایی که در سال ۲۰۲۱ رخ داد می‌پردازیم. مورد عجیب بایلز

سیمون بایلز، ژیمناست زن آمریکایی و دارنده چهار طلای المپیک لندن که مدعی قهرمانی از بسیاری از ماده‌های این رشته ورزشی در المپیک توکیو بود ناگهان در جریان رقابت‌های المپیک از رقابتها انصراف داد. او مدتی بعد فاش کرد که به دلیل مشکلات روحی و روانی و فشاری که در آن زمان تحمل می‌کرده این تصمیم را گرفته است: «دیگر به خودم اطمینان دارم.» او با گفتن این حرف عجیب در کنفرانس مطبوعاتی، به فشارهایی که از طریق کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی به او و دیگر ورزشکاران وارد می‌شود اشاره کرد. هم‌تیمی‌های بایلز او را بابت این حرکت تحسین کردند اما واکنشهای متفاوتی نیز از سوی مردم و کارشناسان دیده شد که همراه بود با انتقادهای تند از این ورزشکار. بایلز بعد از انصراف از رقابت‌های تیمی، در رقابتهای بخش چوب موازنه شرکت کرد و مدال برنز المپیک را دریافت به دست آورد.

هولیگانیسم در لندن

رقابتهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ که با یک سال وقفه در سال ۲۰۲۱ در چندین کشور اروپایی انجام شد با وجود محدودیتهایی که برای حضور تماشاگران وجود داشت بدون دردسر انجام شد. هر چند که در مجارستان که یکی از کشورهایی بود که با ظرفیت کامل از رقابتها میزبانی می‌کرد شعارهای نژادپرستانه باعث مجازاتهایی برای فدراسیون فوتبال این کشور شد. اما مهمترین اتفاق مربوط به روز فینال مسابقات در لندن بود که تصویر بدی را در روز پایانی یورو ۲۰۲۰ به جا گذاشت. هر چه به زمان بازی فینال بین ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی نزدیکتر می‌شود اوضاع بحرانی در اطراف ورزشگاه نیز پررنگ تر می‌شد. بدترین لحظه که یک رسوایی بزرگ برای برگزارکنندگان مسابقه بود زمانی رقم خورد که هزاران نفر از هواداران بدون بلیت با گذشتن از گیت‌های ورزشگاه ملی انگلیس به سمت داخل ورزشگاه هجوم آوردند. یورشی که طبق گزارش پلیس می‌توانست منجر به کشته شدن بسیاری از مردم شود اما در نهایت تلفات جانی نداشت. پلیس و ماموران امنیتی ورزشگاه نیز مورد هجوم قرار گرفتند. این اتفاق باعث شد انگلیسی‌ها که در نهایت فینال را هم با ضربات پنالتی باختند با جریمه ممنوعیت از دو بازی خانگی و جریمه ۱۱۳ هزار دلاری روبه‌رو شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ومبلی المپیک 2020 توکیو خبر ویژه سیمون بایلز ومبلی ویژه یورو 2020 سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.   زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.   بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در سومین بازی گروهی خود در رقابت‌های دانش آموزان جهان - صربستان، از سد بلژیک هم گذشت.   بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن تیم‌های ملی زنان و مردان قایقران کشورمان با کسب چهار سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه عصر امروز به میهن بازگشتند.   دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ نتایج آزمایش ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.   پس از قهرمانی در اسکودتو؛ مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند مسئولان باشگاه اینتر میلان ایتالیا به زودی با طارمی دیدار می‌کنند تا بلیط وی را برای حضور در تست پزشکی تهیه کنند.   اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید ملی‌پوش تیراندازی ایران که پیش از این سهمیه المپیک خود را قطعی کرده است، در رقابت‌های تراپ قطر هفتم شد و از صعود به فینال باز ماند.   صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران بین تیم‌های گلنور و مهگل برگزار شد.   مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا تیم هاکی روی یخ زیر هجده سال پسران ایران امروز در نخستین رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.   اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.   نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.   پس از تاریخ سازی در ژیمناستیک؛ اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.    

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت