Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان  درخصوص حادثه روز گذشته و درگذشت تعدادی از کارگران صنعت نفت، گفت: دیروز ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۷ صبح شاهد وقوع یک حادثه بسیار تلخ و جانگداز بودیم. در این حادثه ۱۰ تن از کارگران سختکوش و تلاشگرمان پرپر شدند که ۹ تن از آن‌ها از یک خانواده بودند و این به دلیل تک باند بودن جاده‌های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده اما همچنان جاده‌های ما که ترانزیتی هم است و در بین میدان‌های نفتی و از روی سفره‌های نفت می‌گذرد، همچنان تک بانده است و این موضوع باعث شده که ما هر ماه شاهد بروز حوادث تلخ منجر به فوت هستیم.

محفوظی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون دیگر صبر مردم ما به پایان رسیده و کاسه صبر ما به عنوان نمایندگان مردم هم لبریز شده است و اگر تا پایان مهلت یک هفته یا ۱۰ روزه‌ای که به وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم، اقدام جدی را شاهد نباشیم، وارد فاز استفاده از ابزارهای قانونی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در پایان این مهلت استیضاح را مطرح خواهیم کرد، گفت: ما قبلاً تذکر و طرح سوال را عنوان کرده‌ایم و قطعاً در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان نماینده شیراز برای وزیر اقتصاد: به خاندوزی رای احساسی دادیم/اگر راضی‌ مان نکند استیضاحش می‌کنیم

راهکار جایگزین استیضاح نکردن وزیر صمت بابت گرانی روزافزون خودرو چیست؟

217

کد خبر 1586421

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی استیضاح مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک خبر مهم ۳۳ میلیون دلاری برای کسانی  ارز دیجیتال دارند یا می خواهند داشته باشند
  • قزوین بارانی می‌شود
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده