Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@00:59:39 GMT

سوء تفاهم‌ها رفع و رجب‌زاده ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۷۴۶

سوء تفاهم‌ها رفع و رجب‌زاده ماندنی شد

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله نجف پور به خبرنگاران گفت: به هواداران اطمینان می‌دهم باشگاهی که در طول ده سال با دست خالی در برابر تیم‌هایی از پول دولت و مردم استفاده می‌کنند، جنگیده است، باز هم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد؛ بنابراین برای حفظ جایگاه فعلی در لیگ، محتاج دعای خیر هوادارانمان هستیم. مسیر این باشگاه سالیان سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف پور افزود: روز شنبه می‌دانستیم با تیمی مسابقه داریم که پول بی حساب و کتاب در اختیار دارد، خیلی راحت هزینه کرده و بازیکنان گران قیمت‌ی خرد، ما نگران این بودیم که شاید مانند گذشته در مقابل این تیم از محل داوری هم ضربه بخوریم و مراتب نگرانی خود را هم به برخی دست اندرکاران اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه داور چند اشتباه تاثیرگذار داشت که منجر به هدر رفتن امتیازات قشقایی و واریز سه امتیاز به حساب مس کرمان شد، گفت: من از عمدی یا سهوی بودن این اشتباهات اطلاع ندارم و نمی‌خواهم درباره آن قضاوت کنم، اما وقتی ناظر محترم داوری اشتباهات این داور را اعلام کند و ما هم از این قضیه به نوعی مطلع شویم، بنابراین بر ما واجب است که از حق هوادارانمان دفاع کنیم و طی یک بیانیه رسمی این اعتراض را اعلام خواهیم کرد. ما در چهار بازی از داوری متضرر شده ایم و وقتی نگاه می‌کنیم که این رقبا چه تیم‌هایی بوده اند، متوجه می‌شویم همه از تیم‌های ثروتمند فوتبال کشور هستند و این باعث شک بیشتر ما شده که می‌تواند منجر به ارسال شکواییه به فدراسیون فوتبال و در صورت تداوم این اتفاقات، حتی ممکن است در خصوص ادامه حضور در مسابقات، تصمیم جدی بگیریم.

مالک قشقایی در خصوص استعفای سرمربی این تیم نیز گفت: آقای رجب زاده از تصمیمات داوری و همچنین برخی مسائل غیرفنی گلایه‌مند بود. قبل از بازی عده‌ای فشار‌هایی روی سرمربی خوب ما ایجاد کرده بودند که من فکر می‌کنم این‌ها دوستان ما نیستند. هواداران ما در این چندسال هوشیار شده اند، فهمیده بودند و حالا فهمیده‌تر شده و متوجه‌اند که قشقایی همانطور که نزدیک به پنج میلیون هوادار در کشور دارد، کسانی هم هستند که از موفقیت این تیم خرسند نیستند. این دوستان بعضا شاید در شهر خود ما هم باشند. اما امروز (یکشنبه) در جلسه حضوری با آقای رجب‌زاده برخی سو تفاهم‌ها برطرف شد. البته این که من الان بیایم و اظهار کنم که تیمم هیچ مشکلی ندارد، حرفی کاملا غیر واقعی است. تیم قشقایی مشکل مالی دارد و در این سال‌ها مورد حمایت مسئولان استانی قرار نگرفته و اگر هم حمایتی شده، قطره چکانی بوده و این نوع کمک‌ها حتی تاثیرگذاری منفی دارد.

نجف‌پور ادامه داد: نزدیک ۳۰۰ تیم در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند، اما فقط سه چهار باشگاه داریم که مشکل مالی ندارند و می‌توانیم بگوییم بدون مشکل کار می‌کنند. این مسائل خیلی طبیعی و عادیست. چیز‌هایی هم که در خصوص مشکلات ابتدایی (اشاره به صحبت‌های یک روز قبل رجب زاده که گفته بود من باید مسائل خورد و خوراک بچه‌ها را پوشش دهم) بیان شده بود، باید بگویم این مسائل هم در همه باشگاه‌ها وجود دارد. ما هم با توجه به بضاعتمان بازیکنانی را آورده ایم که همگی شایسته هستند، اما در تیم‌های قبلی نتوانسته اند شایستگی خود را نشان دهند و به حقشان برسند.

او خاطرنشان کرد: باشگاه قشقایی به این عزیزان بها می‌دهد و در دیده و مطرح شدن آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند؛ بنابراین از این جهت خیالمان راحت است که بازیکنان ما تحت تاثیر حواشی قرار نمی‌گیرند. تیم ما امسال قدرتمند است و طبیعی‌ست که یک سری افراد با این تیم مشکل داشته و برایش ایجاد حاشیه کنند. من همه ارکان باشگاه، بازیکنان و هواداران را به هوشیاری علیه کسانی که می‌خواهند در روند تیم ما خللی ایجاد کنند، دعوت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رجب زاده تیم فوتبال قشقایی رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد / روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد/ طوفان الاقصی توانست حصارهای ادعایی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد
  • روز قدس امسال بیاد ماندنی خواهد شد
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد