Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید کاظم موسوی گفت: از مجموع یک هزار و ۳۲۶ دستگاه تراکتور و ۱۷ دستگاه کمباین موجود در ناوگان مکانیزاسیون شهرستان، تعداد ۷۵۴ دستگاه تراکتور و ۱۷ دستگاه کمباین مراحل پلاک گذاری به پایان رسیده است.

او با بیان اینکه طرح پلاک گذاری با همکاری جهاد کشاورزی، پلیس راهور و تعاونی تراکتورداران اجرایی شده است، اظهار کرد: تعداد ۵۷۲ دستگاه در حال تشکیل پرونده و گذراندن مراحل اداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‪ ‬‬

موسوی تصریح کرد: از تیر ماه پلاک گذاری تراکتور و کمباین‌ها با کارکرد ۲۵ سال و بالاتر در این شهرستان به منظور تخصیص سهمیه سوخت این ادوات در دستور کار اداره مکانیزاسیون این مدیریت قرار گرفته است و تا پلاک گذاری کلیه ماشین آلات کشاورزی ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعدادی از مالکین دستگاه‌های تراکتور فاقد پلاک تاکنون جهت پلاک گذاری اقدام نکرده اند، عنوان کرد: در صورت عدم مراجعه جهت انجام به موقع پلاک گذاری از ابتدای دی ماه سوخت به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی را یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت برشمرد و افزود: پلاک گذاری تراکتور شرط دریافت سهمیه سوخت است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی فیروزآباد پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • مکانیزاسیون ‌بخش کشاورزی چه مزیت‌هایی برای کشاورزان دارد؟
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان