Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سوءمدیریت در پرسپولیس و استقلال ‌چیز عجیب و تازه‌ای نیست. تا دل‌تان بخواهد از این داستان‌ها داشته‌ایم و اصلا اگر کسی استثنائا در این دو تیم کارش را درست انجام بدهد جای شگفتی دارد! با این همه، داستان محمدحسن انصاری‌فر

د از همه عجیب‌تر است؛ بازیکن سال‌های دور پرسپولیس که سال۹۸ برای دومین بار بر منصب مدیرعاملی این باشگاه تکیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دوره مدیریت انصاری‌فرد در پرسپولیس مربوط به میانه‌های دهه ۸۰ بود و شاید خیلی‌ها تصویر روشن و دقیقی از آن روزها به یاد نداشتند، اما انصاری‌فرد در دوران دوم چنان حماسه سترگی خلق کرد که بعید است تا سالیان سال خاطره‌اش از ذهن هواداران پرسپولیس پاک شود!

محمدحسن روز پنجم شهریور۹۸ به‌عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس جانشین ایرج عرب شد. عرب که به شکلی عجیب به این صندلی رسیده بود، با بحران کوچ برانکو مواجه شد و هر چه کرد نتوانست به پایگاه اجتماعی مطلوبی بین هواداران پرسپولیس دست پیدا کند. او شاید تنها مدیر این سالیان سرخ‌ها بود که تمامی ستاره‌های تیم را حفظ کرد و به جای برانکو هم گابریل کالدرون آرژانتینی را روی نیمکت تیم نشاند، اما از نظر افکار عمومی هر چه زودتر باید باشگاه را ترک می‌کرد. در نتیجه خیلی‌ها با آغوش باز انصاری‌فرد را پذیرفتند، اما آقای مدیر میراثی از خودش باقی گذاشت که روی همه نفرات قبل و بعد از خودش را سفید کرد. روز ۲۰اسفند۹۸ انصاری‌فرد تحت فشار شدید هیأت‌مدیره و دعوت مکرر اعضا از او برای مناظره تلویزیونی ناچار به استعفا شد. در نتیجه او فقط ۱۹۱روز نفر اول اجرایی باشگاه بود. با این حال ماه‌هاست هر خبر بدی که برای پرسپولیسی‌ها می‌رسد، ارتباط کلیدی با مدیریت انصاری‌فرد دارد.

حالا حتی مرور فهرست‌وار اشتباهات انصاری‌فرد هم یک مجال مفصل می‌خواهد. او گابریل کالدرون و دستیارانش را راند و غرامتی سنگین به باشگاه تحمیل کرد، یحیی گل‌محمدی را در میانه فصل به تیم آورد و پول رضایتنامه‌اش را نداد، استوکس و اوساگونا را بدون احراز توانایی‌های فنی و اخلاقی آنها به استخدام در آورد و ۲ پرونده گران و زیانبار حقوقی برای باشگاه تراشید، با رادوشویچ قرارداد بیهوده ۳‌ساله بست و تعهدی کمرشکن ساخت، از حساب باشگاه برای خودش پوشاک شخصی تهیه کرد، در آخرین‌ماه مدیریتش مساعده آنچنانی برای خودش نوشت و به وجهه باشگاه آسیب جدی زد. اینها تازه غیر از اتهاماتی است که در محافل غیررسمی به انصاری‌فرد می‌زنند و باز غیر از مواردی است که اخیرا مهدی رسول‌پناه در بیانیه‌اش درج کرده بود. آخرین بهانه برای یادآوری دوران درخشان مدیریت نامبرده، وصول شکایت ۹۶هزار دلاری اوساگونا است؛ رقمی عجیب برای یک بازیکن بی‌کیفیت که تنها خاطره به جا مانده از او، فرستادن توپ داربی تهران به کره مریخ است! پرسش اینجاست که چطور می‌توان در طول کمتر از ۲۰۰روز این همه خسارت به بار آورد و بعد به اسم حفظ آرامش باشگاه سکوت کرد؟ چرا برای تسویه‌حساب با کالدرون و جبران اشتباه انصاری‌فرد باید از ارز نیمایی که مربوط به مایحتاج ضروری مردم است استفاده شود؟ آیا واقعا برای یک‌بار هم که شده، زمان آن نرسیده که از چنین مدیری سؤال و جواب شود و توضیح بدهد با چه منطقی چنین تصمیماتی گرفته؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه محمدحسن انصاریفرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود