Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان، «محمد شریف زاده» به مدت دوسال به عنوان معاون فرهنگی این واحد منصوب شد.

جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مولود انقلاب اسلامی از همان ابتدا با زیرساختی فرهنگی و اولویت هایی در این حوزه بنیان نهاده شد و تا به امروز نیز همواره یکی از بالهای توسعه و پیشرفت این نهاد در حوزه فرهنگی رقم خورده و از آنجا که جنس انقلاب اسلامی نیز انقلابی فرهنگی بوده و امامین انقلاب نیز فرهنگ را همچون هوایی که تنفس می شود به عنوان زیرساخت و پایه بنیادین همه موضوعات دیگر می دانند جایگاه فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی والا و عظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود سازمانها و مجموعه های متعدد در زیرمجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان، سازمان انتشارات، سازمان فعالیت های قرآنی، مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، مرکز علمی، فرهنگی و گردشگری، مرکز افکارسنجی ایسپا و صندوق قرض الحسنه دانشجویان بر اهمیت این حوزه افزوده و باعث شده تا این معاونت به عنوان قلب تپنده این نهاد انقلابی به شمار رود.

از این رو با روی کار آمدن نگاه جدید در جهاددانشگاهی استان گلستان و انتصاب ابراهیم شهبازی به عنوان رئیس این واحد توجه به حوزه فرهنگ به عنوان یک محور اصیل و اساسی در جهاددانشگاهی استان قوام یافته و به صورت کارکردی و عملکردی این حوزه به سمت پویایی و اثربخشی در حال حرکت است. به همین دلیل وی با ارائه پیشنهادی مدیر مکز مطالعات و نیازسنجی فرهنگی واحد گلستان را جهت تصدی مسئولیت معاونت فرهنگی واحد به ریاست جهاد دانشگاهی معرفی کرد که پس از موافقت وی با صدور حکمی به رسمی محمد شریف زاده بر کرسی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان نشست.

در بخشی از متن حکم صادره برای معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان اینگونه آمده است:

بنا بر موافقت رییس محترم جهاددانشگاهی و با عنایت به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، بدینوسیله به مدت دو سال به عنوان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان گلستان منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار (علیهم السلام)، با استفاده از نیروی جوان و پرانرژی دانشجویی؛ در حفظ، اعتلا و بالندگی فرهنگ ناب اسلامی - ایرانی در بین دانشجویان استان گلستان، تمام تلاش خود را بکار گیرید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی استان معاونت فرهنگی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

مجید رحمانی خلیلی گفت: موافقت‌نامه اصولی ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوز‌های لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • قدردانی از فعالان و برترین‌ های حوزه گندم، آرد و نان در گلستان
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صد‌ها هنرمند شریف است
  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صدها هنرمند شریف است
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود