Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از این تعداد ۱۵۰ طرح تولیدی تا پایان سال جاری در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: تسهیلات واحد‌های تولیدی و صنعتی از پنج محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، رونق تولید، طرح تام، سفر مدیران عامل بانک‌های کشور و بند الف تبصره ۱۸ قابل پرداخت است که تا به حال تعداد متقاضیان تسهیلات ۱۸۲ مورد با میزان تسهیلات یک هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون از این محل‌ها تسهیلات ۹۹ واحد تولیدی به میزان ۶۱۲ میلیارد تومان مصوب شده و تسهیلات ۱۷ واحد تولیدی به میزان ۱۳۵ میلیارد تومان هم پرداخت شده است.

صادقی با بیان اینکه رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در اولویت قرار گرفته است، گفت: یکی از اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، راه‌اندازی طرح‌های جدید و در کنار آن احیا و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آن‌ها می‌باشد و برای محقق شدن آن نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان است.

او ادامه داد: رفع موانع تولید، حفظ و ایجاد اشتغال جدید و پایدار تضمین‌کننده توسعه اقتصادی استان است و با توجه به اولویت‌گذاری دولت درباره جهش تولید و ایجاد اشتغال، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و در صدد مرتفع کردن آن می‌باشد.

افزون بر یک‌هزار و ۴۵ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در این استان وجود دارد که حدود ۷۳ درصد آن‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح تولیدی واحدهای تولیدی تسهیلات اشتغالزایی رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود

محسن حویزه در نشست شورای رفع موانع تولید شرکت های تابعه شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، جانشین دادستان شوش، روسای برخی ادارات، مدیران عامل برخی شرکت های شهرستان شوش ،کمک به رفع موانع چرخه تولید در واحدهای صنعتی شوش را مهمترین ماموریت دستگاه های متولی تولید و اشتغال در این شهرستان دانست و گفت: حفظ و تقویت چرخه تولید در شرکت های مستقر در شوش باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

او می‌گوید: ماموریت اصلی همه دستگاه های زیرساختی شوش کمک به تولید، برداشتن موانع و همچنین پیگیری تسهیل گری برای پرداخت دیون واحدهای تولیدی شوش است.

حویزه با تاکید بر اینکه کارگر، اشتغال و چرخه تولید خط قرمز مدیریت این شهرستان است ادامه داد: مطالبه دستگاه های خدمت رسان از شرکت ها نباید به گونه ای پیگیری شود که به تولید و اشتغال در این شهرستان آسیب وارد کند.

 فرماندار شوش می گوید: قوانین پیرامون سیاست گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به طور کامل شفاف و صریح است و رعایت این قوانین توسط همه شرکت های خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه ها به جای سنگ اندازی باید به دنبال تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این شهرستان باشند گفت: بسیاری از مسایل مبتلا به واحدهای تولیدی با نگاه مسوولانه قابل گره گشایی در داخل شهرستان است و نباید مسایل کوچک منجر به اختلال در چرخه تولید در شوش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید