Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، مهدی کریمی تفرشی، رئیس هیئت‌مدیره صنایع غذایی گل‌ها، به همراه جمعی از مدیران این مجموعه شامل شفیعی، مدیر سوشال‌مدیا، بیک پور، مدیر مارکتینگ و عبدی، مدیر IT و نیز نظری، رئیس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران از مجموعه یکتانت بازدید کردند و در خصوص لزوم آشنایی کسب‌وکارهای حوزه‌های مختلف با تبلیغات آنلاین به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این بازدید، مهدی کریمی تفرشی، به عنوان نخستین و تنها دارنده نشان شوالیه صنعت غذا در ایران از اروپا و عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در این بازدید ضمن تحسین استفاده یکتانت از نیروهای جوان و نخبه کشور خاطرنشان کرد: «جایگاهی که امروز یکتانت در اکوسیستم تبلیغات آنلاین ایران به دست آورده می‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد اما یکی از این دلایل چنانچه در بازدید امروز شاهد آن بودیم، بدون شک بهره‌برداری از نیروهای جوان و نخبه در همه سطوح شرکت است. امروز در این بازدید، متوجه نکات مشترک بسیاری بین گل‌ها و یکتانت شدیم از جمله اعتماد به نسل جدید، توجه به منابع انسانی به عنوان ثروت اصلی شرکت و نگاه نوآورانه جاری در بین کارشناسان و مدیران شرکت.»

کریمی تفرشی که مؤلف چندین عنوان کتاب از جمله «کارآفرینی»، «مدیریت حرفه‌ای یک کسب‌وکار موفق»، «رمز و راز تغییر» و... بوده، در پایان سخنان خود افزود: «بسیار خرسندم که در کشورم، ایران، چنین مجموعه پویا و پیشرویی در حال فعالیت است. انگیزه نیروهای متخصص فعال در یکتانت، بسیار بالا بوده و چیزی که از آن مطمئنم این است که در آینده نیز شاهد ایده‌های تازه‌ی بسیاری از این مجموعه خواهیم بودیم چرا که رمز موفقیت خود را بهره‌برداری از نیروهای جوان و نخبه کشور قرار داده است.»

نظری، رئیس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران با اشاره به قدمت 82 ساله مجتمع صنایع غذایی گل‌ها اظهار داشت: «این مجموعه که امروز نزدیک به 400 محصول را به بازار صنایع غذایی ایران ارائه می‌دهد، شاهد مدیریت نسل سوم کارآفرینی خانواده کریمی تفرشی بوده و اعتبار قابل توجهی در میان کسب‌وکارهای فعال در ایران دارد. اگرچه در دنیای امروز چیزی حدود 50% از بودجه مارکتینگ شرکت‌های بزرگ دنیا به حوزه دیجیتال اختصاص می‌یابد اما این آمار در کشور ما چیزی حدود 10 تا 15% است و این موضوع لزوم توجه هرچه بیشتر کسب‌وکارهای مختلف به حوزه تبلیغات آنلاین را ایجاب می‌کند.»

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه کسب‌وکارها اگر می‌خواهند نگاهی رو به آینده داشته باشند بایستی از حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند گفت: «امروزه مجموعه یکتانت به همراه شرکت‌های زیرمجموعه آن، حوزه‌های مختلفی از نیازهای تبلیغات آنلاین را پاسخ می‌دهند. توجه به نیروی انسانی در این شرکت آنجایی نمود پیدا می‌کند که بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه یکتانت، حاصل ایده‌های نیروهای خودش بوده که با حمایت شرکت مادر پا گرفته است.»

پیش بینی رشد 3 برابری یکتانت تا پایان سال

امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت نیز در این بازدید، با اشاره به مزیت‌های همکاری کسب‌وکارها با یکتانت خاطرنشان کرد: «یکی از مزیت‌های همکاری با مجموعه یکتانت، سنجش‌پذیر بودن تبلیغات و امکان گزارش‌گیری و تغییر در سیاست‌های کمپین‌های تبلیغات آنلاین کسب‌وکارها در میانه اجرا می‌تواند باشد. نمایش تبلیغات به بازار هدف مورد نظر کسب‌وکار و گستردگی وب‌سایت‌های همکار با یکتانت از دیگر مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شود. خوشبختانه میزان رشد کنونی شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر بوده و پیش‌بینی ما این است که این رشد تا پایان سال 3 برابر شود.»

خرمی در خصوص رشد دیجیتال مارکتینگ در بازار تبلیغات جهان به ارائه آمارهایی پرداخت و گفت: «طبق آخرین گزارش‌ها از آمار جهانی رفتار کاربران در فضای وب، مردم روزانه 7 ساعت از زمان خود را به فضای وب اختصاص می‌دهند. در خصوص نحوه آشنایی افراد با برندهای جدید، طبق آمارها، 30% از طریق جست‌وجو در گوگل، 30% از طریق تبلیغات تلویزیونی، 27% درصد از طریق تبلیغ دهان‌به‌دهان، 27% از طریق تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی و 25% از طریق وب‌سایت برندها بوده است.»

وی در پایان سخنان خود با اشاره به انواع سرویس‌های تبلیغاتی در یکتانت افزود: «یکتانت بر اساس نیازهای مختلف کسب‌وکارها، پیشنهادهای متفاوتی به آن‌ها ارائه می‌دهد. یکتانت هم اکنون با بیش از 25 میلیارد نمایش تبلیغات همسان در ماه، بیش از 5 میلیارد نمایش تبلیغات بنری در ماه و ظرفیت ارسال بیش از 100 میلیون پوش نوتیفیکیشن در روز، گسترده‌ترین فضای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها را مهیا می‌کند.» همچنین در این بازدید، مدیران بخش‌های فنی، پابلیشرها، CRM، اکانت، و فروش به همراه مدیران عامل شرکت‌های هارمونی، ادیوری، نجوا و جریان، خدمات ارائه شده توسط یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه را معرفی کردند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات صنایع غذایی بازار هدف غذا تبلیغات آنلاین نمایش تبلیغات مجموعه یکتانت کریمی تفرشی کسب وکارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی