Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایفلا جایزه کتابخانه سال ۲۰۲۱ را به کتابخانه دایچمن بیوریکای نروژ اعطا کرد.

به گزارش برنا؛ کتابخانه عمومی دایچمن بیوریکا [deichman bjørvika oslo public library] واقع در اسلوی نروژ به عنوان بهترین کتابخانه جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

این کتابخانه در ۶ طبقه و با زیربنایی بالغ بر ۱۳ هزار متر، برای نگهداری و ارائه‌ی بیش از ۴۵۰ هزار جلد کتاب طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سالن سینما با گنجایش ۲۰۰ نفر در طبقه منفی یک و یک کافه رستوران در کنار بخش روزنامه و مجلات در طبقه همکف و بخش ویژه کودکان در این کتابخانه طراحی و اجرا شده است.

جاکوب لارکس، یکی از اعضای هیئت داوران درباره معماری این ساختمان گفت: «یک بنای بی‌اندازه چشمگیر و باشکوه که می‌تواند الگوی آینده معماری کتابخانه‌ها باشد.»

سال گذشته کتابخانه اودی در شهر هلسینکی فنلاند به‌عنوان بهترین کتابخانه جهان از سوی فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (IFLA) معرفی شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان کودکان معماری کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست

مرد شماره یک تنیس جهان توصیف جالبی از ورزشگاه خانگی رئال مادرید داشت

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

نواک جوکوویچ، اسطوره صربستانی دنیای تنیس، یکی از میهمانان ویژه رئال مادرید در این جدال بود و پیروزی کهکشانی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

جوکوویچ پس از پایان ال کلاسیکو به تمجید از ورزشگاه خانگی رئال مادرید پرداخت و در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه گفت:

سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیا است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • تصاویر | ساحل شگفت انگیز دَستیر
  • (تصاویر) ساحل شگفت انگیز «دَستیر»
  • اقتدار و امنیت؛ زیباترین حس