Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهزاد باباخانی امروز در جلسه کارگروه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسؤولین استانی بصورت ویدئوکنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، به قانون انتزاع و واگذاری امور نظارتی و بازرسی کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:ساختار و چارت جدید مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی جهت تسهیل امور نظارتی باید هر چه سریع‌تر ابلاغ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه تعیین تکلیف اختصاص یارانه‌ها به نهاده‌های دامی را امری مهم به شمار آورد و افزود: ارز ترجیحی در حوزه نهاده‌های دامی نیازمند تعیین تکلیف جدی است، چرا که عدم تعیین تکلیف آن موجب نوسان قیمت ها خواهد شد.

وی آنگاه به موضوع سیستم اینترنتی فروش کالا پرداخت و گفت: ظرفیت‌های سیستم معرفی شده جهت توزیع کالاهای اینترنتی کافی نیست و خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های محلی جهت اجرای طرح فروش هوشمند کالاها هستیم.

باباخانی در پایان از وزیر جهاد کشاورزی افزایش ظرفیت صادرات دام عشایر و دامداران استان کرمانشاه را خواستار شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه ارز تعیین تکلیف معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه کالاهای اینترنتی ظرفیت های محلی ارز ترجیحی نهاده های دامی فارس جهاد کشاورزی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگویی رادیویی عنوان کرد: مسؤولیت اصلی وزارت جهاد کشاورزی تولید غذای سالم، کافی و در دسترس در داخل کشور و برداشتن محدودیت‌های صادراتی است.

وی با اشاره به بارش‌ها از نیمه دوم بهمن ماه در ادامه افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی در جهان و قرار گرفتن ایران در کمربند منطقه خشک و نیمه‌خشک، برای استفاده از منابع از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌های کشاورزی، مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشگران متخصص درصدد تأمین منابع با افزایش بهره‌وری هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر نقش حاکمیتی دولت خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای وزارت جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت‌ها، تشکل‌ها، تعاونی‌ها و دانش‌بنیان‌ها است تا ضمن تأمین نیاز داخل، در بازارهای منطقه و بین‌المللی ایفای نقش کنیم.

نیکبخت با ارائه آماری در حوزه صادرات گوجه، پیاز و سیب‌زمینی عنوان کرد: با توجه به اینکه هر سال با نوسان قیمت این سه محصول روبرو بودیم، با صادرات ۱۰ هزار تنی گوجه، پیاز و سیب زمینی، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تولید و صادرات برداشته شد؛ به طوری که در سال ۱۴۰۲ علاوه بر تولید و تنظیم بازار تخم مرغ به صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ دست یافتیم.

وزیر جهاد کشاورزی اولویت بعدی وزارت جهاد کشاورزی را حوزه آبخیزداری دانست و گفت: با وجود ظرفیت‌های بسیاری که در تولید ماهیان زینتی، گرمابی، سردابی و تولید در قفس داریم، فقط ۱۵ درصد از ظرفیت کشور استفاده شده که با وجود ۵۵۰ حلقه چاه می‌توان از این منابع در جهت پرورش ماهی، زراعت و باغبانی استفاده کرد.

نیکبخت ظرفیت سواحل شمال و جنوب کشور را برای سرمایه‌گذاری بسیار بی‌نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد تا علیرغم تأمین داخلی، بتوان از تولید پایدار در صنایع تکمیلی و تبدیلی و صادرات بهره برد. کد خبر 6063971

دیگر خبرها

  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می‌شود
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است