Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در میادین میوه و تره بار، از ۳۹ تومان به ۴۳ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران، قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در میادین میوه و تره بار که با دو نوبت کاهش قیمت در هشتم آذر از ۴۳ هزار تومان به ۴۱ هزار تومان و در ۲۲ آذر از ۴۱ هزار تومان به ۳۹ هزار تومان رسیده بود، مجدداً به قیمت ۴۳ هزار تومان بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ شناسنامه‌دار در میادین میوه و تره بار، تازه و کاملاً سالم بوده و وزن هر شانه حداقل ۱۸۰۰ گرم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میوه و تره بار قیمت تخم مرغ شهر تهران میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت انواع روغن بکر گیاهی در میادین و بازارهای میوه و تره بار