Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرجهاد کشاورزی آمل از آغاز پرداخت 43 میلیارد ریال خسارت حوادث غیر مترقبه اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران ردشهرستان آمل: سید حسین اسلامی گفت: امسال از 4 هزار و 251 هکتار اراضی شالیزاری آمل که در برابر حوادث غیرمترقبه بیمه شد، حدود هزار و 901 هکتار دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر بیمه به عنوان یک ابزار مناسب مدیریت ریسک، تنها راهکار حفاظتی از کشاورزان در برابر حوادث غیرمترقبه و جبران کننده بخشی از خسارات وارده احتمالی است که می تواند کشاورزان را به تولید دلگرم و امیدوار کتد.

این مقام مسوول بر اهتمام و تعهد کارشناسان پهنه در اطلاع رسانی و توجیه بهره برداران در زمینه اهمیت بیمه تاکید و اظهار داشت: تمام کشاورزان باید برای بیمه کردن محصولات کشاورزی خود اقدام کنند چراکه تنها اهرم حمایت از کشاورزان و بهره برداران در مواقع بحران وحوادث، بیمه محصولات کشاورزی است.

وی بیان کرد: در این مرحله 43 میلیارد ریال به حساب 2 هزار و 436 نفر از شالیکارانی که شالیزارشان را در برابر حوادث پیش بینی نشده بیمه کردند، واریز خواهد شد.

وی در پایان گفت با آغاز بیمه برنج برای سال زراعی 1401 حدود 361 هکتار بیمه زراعت برنج انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت 43 میلیارد خسارت بیمه شدگان اراضی شالیزاری آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

167 هزار هکتار شالیزار مازندران خزانه‌گیری شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه اظهار کرد: تاکنون 173 هزار و 299 هکتار اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار و 167 هزار و 126 هکتار خزانه گیری شد.مسوول پیگیری امور معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون بیمه زراعت برنج در 805 هکتار اراضی شالیزاری استان انجام شد، افزود: در حال حاضر 290 تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

رعیت پناه با بیان اینکه 178 بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، درباره ذخیره سازی آب سدها و آببندان‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان ذخیره آب سدهای استان 241 میلیون متر مکعب و آببندان‌ها 370 میلیون متر مکعب است.این مسوول با بیان اینکه تاکنون 131 نمونه آزمون خاک انجام شد، گفت: سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی امسال 215 هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران
  • امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • 167 هزار هکتار شالیزار مازندران خزانه‌گیری شد