Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در ۹ ماهه امسال ۳ هزار و ۱۵۶مورد تولد و ۶۱۷ واقعه فوت نیز در این شهرستان به ثبت رسیده است.

او افزود: همچنین یکهزار و ۱۱۴ ازدواج و ۱۴۴ مورد طلاق در شهرستان ثبت شده است.

صبری پور اضافه کرد: ثبت به موقع آمار حیاتی بوده و استفاده از این آمار در برنامه‌ریزی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، در نتیجه دستگاه‌های مربوطه باید در زمینه ارسال سریع اطلاعات وقایع حیاتی به ثبت احوال اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: همکاری مراکز بهداشتی، بیمارستان، دهیاری‌ها، پزشکی قانونی و شهرداری‌ها در ثبت وقایع حیاتی بسیار مهم است و اطلاعات مورد نظر باید در اسرع وقت  از سوی این دستگاه‌ها به اداره ثبت احوال شهرستان شادگان ارسال شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال کنند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه
در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.
لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.


دیگر خبرها

  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی
  • رایانه‌های کوانتومی از رمزگذاری سبقت می‌گیرند