Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت  کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم می توان از یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ به عنوان انقلاب سوم یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یوم الله ۹ دی یک روز مهم و حماسه ماندگار است و باید هر چه بهتر و باشکوه تر گرامی داشته شده و برنامه های آن نیز به نحو مطلوب در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.   

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تبیین بیش از پیش ابعاد مختلف حماسه ۹ دی ۱۳۸۸، بیان کرد: این امر موجب ارتقای هر چه بیشتر سطح آگاهی و بصیرت قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان شده و بهتر می توانند مقابل  انواع توطئه های شوم دشمنان ایستاده و آنها را خنثی کنند. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شعار ۹ دی امسال شامل «یوم الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» است. 

وی ابراز داشت: ۹ تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ تا ۱۹ دی ماه نیز به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت، هدایت و ارشادهای راهگشای رهبر معظم انقلاب نیز در بی  اثر کردن توطئه شوم دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب تأثیر و نقش بسزایی داشت. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: قیام و حرکت ملت ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ بیانگر ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی و زمان  شناسی آنان بود و به طور شایسته از نظام، انقلاب و ولایت دفاع کردند. 

وی افزود: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره با حضور بموقع و پرشور خود در صحنه ها و عرصه های مختلف نظام و انقلاب را  یاری داده و وفاداری خود را اثبات کرده اند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال به صورت تجمع بوده و با  محوریت حفظ سلامت مردم و همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در نقاط مختلف کشور و این استان برگزار می شود. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: این آیین در شهر یاسوج در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود و زمان آغاز آن نیز از ساعت ۱۰ صبح  خواهد بود.  

وی ابراز داشت: سخنران آیین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به زودی تعیین و اطلاع رسانی می  شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری مطلوب از سوی شهرداری  های استان انتظار می رود که اطلاع رسانی لازم نیز از سوی رسانه ها و خبرنگاران برای حضور گسترده و پرشور مسئولان اجرایی، کارکنان نهادهای دولتی و قشرهای مختلف مردم در این آیین انجام شود. 

حجت الاسلام خاضع خواستار تولید محتوا و استفاده بهینه تر از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای روشنگری و بصیرت افزایی  در زمینه حماسه ۹ دی شد. 

وی اظهار داشت: صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تهیه و پخش برنامه ها و میزگردهای تحلیلی، تبیینی، تهییجی و تبلیغی در مورد اهمیت یوم الله ۹ دی و ضرورت بزرگداشت آن کند. 

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه بصیرت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج حجت الاسلام خاضع یوم الله ۹ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم