Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران براساس قانون بودجه سال 1400 از طریق سامانه کارمندایران در دستگاه های اجرایی استان اردبیل انجام می شود.

 داود شایقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس شرایط بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور دستگاه های اجرایی باید مشمولان ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را در صورت وجود پست بلاتصدی و تائیدیه گزینش در فرآیند اعلام شده ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش بر انجام اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت استخدامی آنها و صدور شماره مستخدم برای واجدین شرایط انجام می شود تا با بررسی اطلاعات و صدور شماره مستخدم مشمولان شاغل در واحدهای استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ثبت و بروزسانی اطلاعات کارکنان نظام اداری در سامانه پاکنا الزامی است و باید اطلاعات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی در این سامانه ثبت شود.

شایقی افزود: دستگاه های اجرایی مکلف شدند تا اطلاعات نیروهای شرکتی، طرحی، ساعتی، حق التدریس و امریه را در پایگاه اطلاعاتی تعریف شده در زیر سامانه پاکنا ثبت و بروزرسانی کنند.

وی تصریح کرد: در این زمینه و با هدف تبیین موضوع و رفع ابهامات کاربران دستگاه های اجرایی استان اردبیل جلسه وبینار آموزشی در روزهای گذشته با همراهی مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: مبنای هرگونه اقدامات اداری و تصمیم گیری اعم از تبدیل وضعیت، صدور شماره مستخدم و یا پرداخت حقوق و مزایا مبتنی بر آمار و اطلاعات ثبت شده در سامانه پاکنا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایثارگران قانون بودجه 1400 سازمان مدیریت و برنامه ریزی سامانه کارمند ایران استانی اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم در صفحه شخصی خود اعلام کرد: ‏با پیگیری وزارت علوم، موضوع تفکیک تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از ارتقای مرتبه آن‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و ابلاغ شد.‌ از این پس برای تبدیل وضع نیاز به احراز صلاحیت عمومی و کسب بخشی از امتیازات ارتقا خواهد بود. این مصوبه یکی از مشکلات فرایند استخدامی اساتید را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳