Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه تامین مسکن دغدغه اصلی جوانان است، گفت: سهم جوانان استان همدان از مسکن ملی مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی باب‌الحوائجی در دومین ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان با بیان اینکه جوان و جوان‌گرایی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم است، گفت: جوان‌گرایی جز سیاست‌های فاخر آیت‌الله رئیسی است که همه ما باید در عمل برای تحقق آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم برگرفته از منویات و سیاست‌های عملیاتی مقام معظم رهبری است، گفت: امروز باید همه برنامه‌های ما در حوزه جوانان به سمت‌وسوی هدایت شود که منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری دراین‌رابطه را رفع کند و جوانانی را که در بیانیه گام دوم انقلاب معرفی کرده است را تربیت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه جوان انقلابی نگاه به درون توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون کشور دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان و پهلوانان ما ایستاد و با نثار جان خود از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه جوانان ما که امروز در آستانه شهادتشان هستیم نگاهشان به درون کشور، توسل به اهل‌بیت و توکل به خداوند متعال است، گفت: توسل به اهل‌بیت در جوانان حرکت ایجاد می‌کند.

باب‌الحوائجی با اشاره به اینکه باید در جهت اجرای منویات رهبری معظم انقلاب به طراحی، برنامه‌ریزی و شبکه‌سازی برای جوانان بپردازید، گفت: اداره کل ورزش و جوانان حتماً در جهت شبکه‌سازی اقدام کند چراکه آینده نظام و انقلاب و تحقق اهداف و برنامه نیازمند بهره‌مندی از نیروی انسانی جوان سازمان‌یافته است.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی، ستاد ساماندهی امور جوانان و برخی جلساتی که برنامه‌هایی مشترک در حوزه جوانان دارند باید نشست مشترک برای رسیدن به هدفی مشخص داشته باشند.

باب‌الحوائجی بر بررسی 5 مورد از کامیابی‌ها و ناکامی‌ها توسط اعضای جلسه جهت طرح در جلسه آتی ستاد تاکید کرد و گفت: موضوع مسکن جوانان باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه اصلی‌ترین موضوع مبتلا به جوانان تأمین مسکن است.

وی با بیان اینکه باید سهم جوانان از 1 میلیون مسکن احداثی در کشور، استان و شهرستان‌ها شخص شود، گفت: دستگاه‌های متولی با محوریت ورزش و جوانان مقدمات لازم در خصوص بررسی افراد واجد شرایط و میزان موردنیاز مسکن را بررسی و در جلسه آتی مطرح کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه نقطه عطف، عظیمت و امنیت هر جامعه جمعیت است، گفت: جمعیت فعال ما در رده سنی جوانان قرار دارد لذا باید از پیر شدن جمعیت جوان جامعه با پیشگیری از مهاجرت جلوگیری کنیم تا پایه‌های استان را مستحکم کنیم.

وی با بیان اینکه باید باروری جوانان را موردتوجه قرار دهیم و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشیم، گفت: در سند فرهنگی استان جمعیت و افزایش آن اولویت اول قرار دارد.

باب‌الحوائجی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در بحث جمعیت باید نقطه‌ای انجام شود، گفت: باید با همراهی ثبت‌احوال نقاط سبز و قرمز جمعیت و باروری در استان مشخص شود تا سیاست‌های پیشگیرانه، حمایتی و تشویقی را برای تقویت نقاط ضعف بکار بگیریم.

وی بر ضرورت آینده‌نگری حداقل 15 ساله ستاد ساماندهی امور جوانان در استان تاکید کرد و گفت: امروز باید برای جلوگیری از مهاجرت جوانان اشتغال ایجاد کنیم که در این زمینه باید به قرارگاه جمعیت و سازمان‌های مردم‌نهاد جوان فعال در حوزه ازدواج و خانواده نظام خاص دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی باید به حالت انتزاعی و عملیات در آید و گره‌گشای امور جوانان باشد، گفت: جوانان را باید با جوان دلان هدایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات ستاد ساماندهی با حضور اعضای اصلی باید برگزار شود و مدیران کل دستگاه‌های ذی‌ربط باید اهتمام ویژه به جوانان داشته باشند، گفت: جوان و جوان‌گرایی ضرب‌آهنگ توسعه کشور و کلیدواژه اصلی حرکت در دولت سیزدهم است.

باب‌الحوائجی در پایان بر ضرورت ایجاد خانه جوانان دختر در همدان با همراهی امور بانوان استانداری همدان تاکید کرد و گفت: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند لذا باید برای این قشر تأثیرگذار نیز برنامه‌ریزی ویژه شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امنیتی و اجتماعی استاندار همدان جوانان استان همدان ستاد ساماندهی باب الحوائجی معاون سیاسی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور