Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تخصیص ارز ترجیحی، نهاده‌های دامی دی ماه با قیمت‌های قبلی در سامانه بازارگاه بارگذاری می‌شوند و پرورش‌دهندگان دام و طیور می‌توانند به تناسب، خرید خود را انجام دهند.

به گزارش برنا، حسین دماوندی‌ نژاد اظهار داشت: شائبه‌هایی که مبنی بر حذف ارز ترجیحی نهاده‌های دامی از ابتدای ماه جاری مطرح شده بود صحت ندارد و شاهد این موضوع این است که نهاده‌های دامی مربوط به دی ماه با تخصیص ارز ترجیحی با قیمت قبلی طبق روال بیستم ماه جاری در سامانه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابراین روند تولید مثل سابق ادامه دارد و تولیدکنندگان می‌توانند با آرامش خاطر نهاده خود را تامین کنند و به تولید ادامه دهند.

دماوندی ‌نژاد تاکید کرد: با هرگونه تغییر قیمت در کالا‌های اساسی مخالفیم و با افزایش قیمت‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی گفت: هر اتفاقی هم که در اصلاح نظام پرداخت یارانه صورت گیرد به هیچ عنوان نباید منجر به جهش قیمت شود و همه چیز باید در قالب معادله‌های تعریف شده صورت پذیرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: در تمامی بخش‌های تولیدات دام و طیور شرایط بسیار مناسب است همچنین ذخیره انبار‌های پشتیبانی امور دام در خصوص نهاده‌های دامی از میزان مورد نیاز فراتر است و بخش خصوصی هم میزان قابل توجهی از نهاده‌های دامی را به گمرکات کشور رسانده که مراحل اداری ترخیص آن‌ها نیز در حال انجام است.

وی گفت: بنابراین در بخش نهاده‌های دامی هیچ مشکلی نداریم و به قطعیت می‌گویم که در هیچ مقطعی با این میزان انباشت نهاده مواجه نبودیم.

دماوندی ‌نژاد ادامه داد: به این ترتیب پرورش دهندگان دام و طیور می‌توانند به موقع و به مقدار مورد نیاز نهاده خود را از سامانه بازارگاه تامین کنند و مردم نیز دغدغه‌ای در خصوص افزایش قیمت کالا‌های اساسی نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز ارز یارانه وزارت جهاد کشاورزی بخش خصوصی افزایش قیمت ارز افزایش قیمت معاون وزارت جهاد کشاورزی یارانه نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق ابری و در برخی نقاط با بارش‌های پراکنده و محلی باران همراه است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق برای استان پیش‌بینی شده که بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی نیز صادر شده است.

قدیمی ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که به همین سبب توصیه می‌شود هم استانی‌ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات به دلیل رخداد رعد و برق اجتناب کنند.

کارشناس هواشناسی استان گفت: این سامانه از اواخر وقت امروز از منطقه خارج می‌شود و از فردا تا پایان این هفته بارشی برای استان پیش بینی نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی روز‌های آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان افزیش می‌یابد و شدت آن روز چهارشنبه در برخی مناطق به حدنسبتاً شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دما‌ی هوا به طور موقت کاهش یافته و هوا خنک‌تر می‌شود، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • منابع دولت در طرح «کالابرگ» پِرت شد؟
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت