Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده باعث رگبار، رعد و برق، وقوع تندباد لحظه‌ای، بارش برف در ارتفاعات، در مناطق مستعد بارش تگرگ، و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها می‌شود.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا فردا سه‌شنبه جو پایداری بر روی خوزستان حاکم است و در این مدت پدیده غالب در بیشتر نقاط استان مه یا مه رقیق، و یا غبار صبحگاهی خواهد بود؛ تا اوایل فردا شمال خلیج فارس مواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۱۹.۱ و ایذه با ۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۷.۸ و حداقل ۵.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز یکشنبه در ۲ اطلاعیه جداگانه نسبت به وقوع مه و ورود سامانه جدید بارشی در هفته جاری هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

در هشدار سطح نارنجی آمده است: از اواسط روز چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت سه‌شنبه هفته آینده ۱۴ دی، ورود و استقرار سامانه بارشی، موجب رگبار، رعد و برق، و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و تندباد لحظه‌ای، سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر شهری در مناطق شرقی، شمال شرقی ، جنوبی ، جنوب شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان ( بهبهان ، هندیجان ، امیدیه ، رامشیر ، رامهرمز، باغملک ،آغاجاری ،دزپارت ،بندرامام ، بندرماهشهر ، اندیکا ، لالی ،ایذه ) و به ویژه ارتفاعات استان خواهد شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بارش باران امروز هم در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان و خراسان جنوبی را در بر گرفت و در یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز شاهد بارش بودیم.
بیشترین بارش در زرآباد سیستان و بلوچستان با ۲۷۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
جاری شدن سیلاب و بارندگی‌های دو روز اخیر، ده‌ها محور شریانی و غیرشریانی و همچنین جاده‌های روستایی در جنوب کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان را مسدود کرده است.

سعید حاجی زاده گزارش می دهد 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم