Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی بی‌باک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد: ۴۸ دستگاه اجرایی مشمول تعهد ایجاد فرصت شغلی هستند که سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان جهادکشاورزی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ثبت اطلاعات اشتغال جزو دستگاه های پیشرو استان به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب ۹۳ درصد تسهیلات اشتغال توسعه روستایی

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: برای اجرای طرح توسعه اشتغال روستایی از سال ۹۷ تاکنون برای ۶ هزار و ۲۰۲ طرح، پنج هزار و ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با بهره چهار درصد ویژه مناطق مرزی و ۶ درصد برای مناطق غیر مرزی در نظر گرفته شده که ۹۳ درصد این تسهیلات در استان جذب شد.

وی پیش بینی کرد که با بهره برداری از این طرح‌ها در بخش های کشاورزی، خدماتی، صنعت و گردشگری حدود ۹ هزار شغل ایجاد شود که تاکنون بیش از پنج هزار فرصت شغلی محقق شده است.

 بی باک در خصوص تزریق تسهیلات جدید برای تداوم این طرح در گلستان افزود: طبق برنامه‌ریزی قرار است از محل بازگشت اقساط ، تسهیلات به طرح های جدید پرداخت شود. 

همکاری بانک ها در حمایت از آسیب دیدگان کرونا

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گلستان از مدیران بانک های استان خواست بیش از گذشته در حمایت از آسیب دیدگان کرونا بخش تولید را همراهی کنند.

به گفته وی تسهیلات در نظر گرفته برای آسیب دیدگان ویروس کرونا با بازپرداخت ۲ ساله و نرخ ۱۲ درصد است و تاکنون باهمکاری بانک های استان به هشت هزار و ۲۳۰ طرح، هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

رشد ۹ برابری پرداخت وام مشاغل خانگی

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امسال مقدار تسهیلات تخصیصی بخش مشاغل خانگی استان ۴۷۶ میلیارد ریال بود که نسبت به سال قبل از رشد ۹ برابری برخوردار است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برای ۵۰۴ طرح مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت وام مشاغل خانگی شد.

به گفته وی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی با سود چهار درصد و بازگشت پنج ساله است.

استان گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام، نژاد و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد.

اقتصاد اصلی ساکنان گلستان بر پایه کشاورزی است.

برچسب‌ها کرونا استان گلستان تسهیلات بانکی گرگان اشتغال زایی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان گلستان تسهیلات بانکی کرونا استان گلستان تسهیلات بانکی گرگان اشتغال زایی سازمان بهزیستی کشور کار و رفاه اجتماعی گلستان اداره کل تعاون میلیارد ریال مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان/ ۱۰۰ درصد تسهیلات جذب شد

استاندار گلستان گفت: در دو سال گذشته ۱۰۰ درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن برای ۱۴ هزار واحد مسکونی جذب شده و تاکنون بیش از چهار هزار واحد در مناسبت‌های مختلف به صاحبان آن تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، علی محمد زنگانه شامگاه _دوشنبه، بیست و هفتم فروردین_ در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: موفقیت‌های کسب شده بخش مسکن در سال گذشته حاصل همکاری و اتحاد بخش‌های مختلف بوده است. وی با تاکید بر اینکه این همکاری در سال جدید هم ادامه داشته باشد، افزود: اگر آماده‌سازی و بحث زیرساخت‌ها را جدی بگیریم، استان از منابع مالی بیشتری بهره‌مند می‌شود. استاندار گلستان با اعلام این مطلب که در دو سال گذشته ۱۰۰ درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن برای ۱۴ هزار واحد مسکونی جذب شده، اضافه کرد: تاکنون بیش از چهار هزار واحد در مناسبت‌های مختلف به صاحبان آن تحویل شده و برنامه‌ریزی کردیم تا هفته دولت بالغ بر پنج هزار واحد مسکونی دیگر نیز تحویل مالکان شود. وی ضمن یادآوری این نکته که در سال سوم طرح نهضت ملی مسکن قرار داریم، گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت مصوب هیئت دولت هم به لحاظ تعدادی هم به لحاظ ریالی اعتبارات و تسهیلات مسکن روستایی تقریباً تا ۷۰ درصد رشد داشته است. در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اداره کل منابع طبیعی، بنیاد مستضعفان، حوزه‌های علمیه و مشارکت در زیرسازی منطقه آزاد اقتصادی اینچه برون امضا شد. کد خبر 744958

دیگر خبرها

  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان/ ۱۰۰ درصد تسهیلات جذب شد
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد