Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:23:50 GMT

رشد ۱۶ هزار و ۳۰۲ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۳۷۱۰

رشد ۱۶ هزار و ۳۰۲ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (ششم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۲۰۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۳۰۲ واحد، در تراز یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۲۹۰ واحدی متوقف شد.

بیشتر بخوانید

مالیات شرکت‌های بورسی، ۷ هزار میلیارد تومان کاهش می‌یابد

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فملی»، «فولاد» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خودرو» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۱۱۶ واحدی بر روی پله ۳۶۵ هزار و ۳۸۳ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۴۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۶۲ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۷۱۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۳۱ هزار و ۵۶۰ میلیون سهم به ارزش ۶۱۳ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فملی، فولاد و کچاد به ترتیب با ۲۹۰۲.۱۲، ۲۸۵۸.۸۴ و ۱۱۵۲.۴۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های فارس، شفن و کویر به ترتیب با ۲۱۵.۴۱، ۹۲.۹۲ و ۷۴.۵۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، هرمز و صبا به ترتیب با ۳۹.۰۵، ۱۹.۸۵ و ۹ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های بپاس، غصینو و زاگرس به ترتیب با ۵۷.۵۹، ۱۱.۸۱ و ۶.۸۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو  بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۳۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های شسینا، فرآور و تکشا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غنوش، سفار و کاذر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های فگستر، غپاذر و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت سدبیر، دسانکو و غصینو بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، پارند و کمند و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسخوز، وسرضوی و وسخراج در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اخزا ۸۱۴۴، اعتماد و اوصتا و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و اوصتا در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، کمند و شستا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، خساپا و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین اراد ۸۶۴، اراد ۸۷۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اراد ۸۶۴، اخزا ۹۱۶۴ و اراد ۸۷۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاخص بورس شاخص فرابورس شاخص هم وزن جای گذاشتند بیشترین افزایش میلیارد تومان بیشترین تاثیر بیشترین ارزش شاخص کل بورس بورس ایران بورس تهران سهام شرکت کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی به قله ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحدی رسید و پس از اینکه ۲ روز روند بازار در هفته جاری، نزولی بود بالاخره، ورق بازار برگشت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۵۰۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۳ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۹۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۷ هزار و ۴۶۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس و خاور بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا و بپاس بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ورق بورس برگشت
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس