Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از قول مساعد جانشین سازمان برنامه ‌و بودجه مبنی بر تأمین اعتبار به‌منظور پرداخت مانده مطالبات مشمولان ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، طاهر موهبتی در خصوص آخرین وضعیت مانده مطالبات جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: مانده مطالبات ماده ۳۸ مبلغی معادل ۶۵۰ میلیارد تومان است که با توجه به تأکید جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون جلسات متعددی به‌منظور تأمین اعتبار پرداخت این مانده مطالبات با مدیران ارشد سازمان برنامه ‌و بودجه کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی برگزاری این جلسات و رایزنی‌های انجام شده در نهایت در جلسه روز گذشته که با حضور امیری فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و سردار شریفی رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با قول مساعد جناب آقای دکتر ممبینی معاون کل سازمان برنامه ‌و بودجه مقرر شد ان‌شاءالله مبلغ باقی‌مانده این مطالبات تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مانده مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیرخشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

میرزا زاده خاطر نشان کرد: از تیر ماه ۱۴۰۱ تا کنون که طرح دارویار عملیاتی شده، پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته ایم و قصد ما هم این است که از طریق پرداخت مابه التفاوت اجرای این طرح را مستمر نمائیم.

کد خبر 6083935 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان
  • تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت به پایان می‌رسد
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳