Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:11:59 GMT

گزارش: 191 روز با انصاری‎فر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۴۹۱

گزارش: 191 روز با انصاری‎فر

او فقط 191روز نفر اول اجرایی باشگاه بود. با این حال ماه‌هاست هر خبر بدی که برای پرسپولیسی‌ها می‌رسد، ارتباط کلیدی با مدیریت انصاری‌فرد دارد.

به گزارش ورزش سه ، سوءمدیریت در پرسپولیس و استقلال ‌چیز عجیب و تازه‌ای نیست. تا دل‌تان بخواهد از این داستان‌ها داشته‌ایم و اصلا اگر کسی استثنائا در این دو تیم کارش را درست انجام بدهد جای شگفتی دارد! با این همه، داستان محمدحسن انصاری‌فرد از همه عجیب‌تر است؛ بازیکن سال‌های دور پرسپولیس که سال98 برای دومین بار بر منصب مدیرعاملی این باشگاه تکیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دوره مدیریت انصاری‌فرد در پرسپولیس مربوط به میانه‌های دهه 80 بود و شاید خیلی‌ها تصویر روشن و دقیقی از آن روزها به یاد نداشتند، اما انصاری‌فرد در دوران دوم چنان حماسه سترگی خلق کرد که بعید است تا سالیان سال خاطره‌اش از ذهن هواداران پرسپولیس پاک شود!


محمدحسن روز پنجم شهریور98 به‌عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس جانشین ایرج عرب شد. عرب که به شکلی عجیب به این صندلی رسیده بود، با بحران کوچ برانکو مواجه شد و هر چه کرد نتوانست به پایگاه اجتماعی مطلوبی بین هواداران پرسپولیس دست پیدا کند. او شاید تنها مدیر این سالیان سرخ‌ها بود که تمامی ستاره‌های تیم را حفظ کرد و به جای برانکو هم گابریل کالدرون آرژانتینی را روی نیمکت تیم نشاند، اما از نظر افکار عمومی هر چه زودتر باید باشگاه را ترک می‌کرد. در نتیجه خیلی‌ها با آغوش باز انصاری‌فرد را پذیرفتند، اما آقای مدیر میراثی از خودش باقی گذاشت که روی همه نفرات قبل و بعد از خودش را سفید کرد. 


روز 20اسفند98 انصاری‌فرد تحت فشار شدید هیأت‌مدیره و دعوت مکرر اعضا از او برای مناظره تلویزیونی ناچار به استعفا شد. در نتیجه او فقط 191روز نفر اول اجرایی باشگاه بود. با این حال ماه‌هاست هر خبر بدی که برای پرسپولیسی‌ها می‌رسد، ارتباط کلیدی با مدیریت انصاری‌فرد دارد.


حالا حتی مرور فهرست‌وار اشتباهات انصاری‌فرد هم یک مجال مفصل می‌خواهد. او گابریل کالدرون و دستیارانش را راند و غرامتی سنگین به باشگاه تحمیل کرد، یحیی گل‌محمدی را در میانه فصل به تیم آورد و پول رضایتنامه‌اش را نداد، استوکس و اوساگونا را بدون احراز توانایی‌های فنی و اخلاقی آنها به استخدام در آورد و 2 پرونده گران و زیانبار حقوقی برای باشگاه تراشید، با رادوشویچ قرارداد بیهوده 3‌ساله بست و تعهدی کمرشکن ساخت، از حساب باشگاه برای خودش پوشاک شخصی تهیه کرد، در آخرین‌ماه مدیریتش مساعده آنچنانی برای خودش نوشت و به وجهه باشگاه آسیب جدی زد. 


آخرین بهانه برای یادآوری دوران درخشان مدیریت نامبرده، وصول شکایت 96هزار دلاری اوساگونا است؛ رقمی عجیب برای یک بازیکن بی‌کیفیت که تنها خاطره به جا مانده از او، فرستادن توپ داربی تهران به کره مریخ است! پرسش اینجاست که چطور می‌توان در طول کمتر از 200روز این همه خسارت به بار آورد و بعد به اسم حفظ آرامش باشگاه سکوت کرد؟ 


چرا برای تسویه‌حساب با کالدرون و جبران اشتباه انصاری‌فرد باید از ارز نیمایی که مربوط به مایحتاج ضروری مردم است استفاده شود؟ آیا واقعا برای یک‌بار هم که شده، زمان آن نرسیده که از چنین مدیری سؤال و جواب شود و توضیح بدهد با چه منطقی چنین تصمیماتی گرفته؟


منبع:همشهری

پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود ۱۰۰ تن رسید

پس از بارش شدید باران و وقوع سیل در مناطق شمال غربی و جنوب غربی پاکستان، نزدیک به ۱۰۰ نفر در حوادث ناشی از این سیل در یک هفته گذشته، کشته و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان (NDMA)، باران های شدید باعث جاری شدن سیل در ایالت های «خیبر پختونخوا»، «بلوچستان»، «پنجاب» و «جامو و کشمیر» تحت مدیریت پاکستان شده است.

بر اساس آخرین گزارش سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، تاکنون ۹۸ نفر در این مناطق بر اثر ریزش سازه ها کشته و ۸۹ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

در همین حال، حدود ۳۲۶۱ خانه نیز آسیب دیده است که ۵۳۶ خانه به طور کامل تخریب شده است.

سیل شدید و رانش زمین همچنین به جاده ها و پل ها در مناطقی از خیبر پختونخوا و بلوچستان خسارت وارد کرده است.

سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در بیانیه جداگانه ای هشدار داد که بارندگی های جاری تا ۲۲ آوریل (دو روز دیگر) با احتمال وقوع سیل در مناطق بلوچستان و خیبر پختونخوا ادامه خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید: بارش‌های پیش‌بینی‌شده ممکن است موجب وقوع سیلاب‌های ناگهانی شود.

این سازمان همچنین بارش شدید باران را از ۲۵ تا ۲۹ آوریل پیش بینی کرده و از مردم خواسته تا از زیرساخت های ضعیف دوری کنند و از رانندگی یا پیاده روی در آبراه ها نیز خودداری نمایند.

«رفای علم»، یک کارشناس محیط زیست پاکستانی در این باره گفت چنین بارندگی شدید ماه آوریل غیرعادی و بی‌سابقه است.

وی گفت: دو سال پیش پاکستان شاهد موج گرما در ماه های مارس و آوریل بود و اکنون شاهد بارندگی هستیم و همه اینها به دلیل تغییرات اقلیمی است که در سال ۲۰۲۲ باعث سیل شدید شده بود.

در سال ۲۰۲۲، بارندگی شدید و سیلاب در پاکستان جان ۱۷۳۹ نفر را گرفت. این سیل همچنین ۳۰ میلیارد دلار خسارت وارد کرد.

سیل مرگبار در افغانستان

در همین حال، وزارت مدیریت بلایای طبیعی افغانستان اعلام کرد که بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در چندین نقطه این کشور طی هفته گذشته دست کم ۷۰ تن کشته و ۵۶ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

بر اساس گزارش‌ها، سیل ویرانگر همچنین به ۲۶۲۷ خانه خسارت جزئی و کامل وارد کرد و بیش از ۶۰۰ راس دام نیز تلف شدند.

به گزارش آناتولی، سازمان هواشناسی این کشور پیش‌بینی کرد که بارش‌های جاری تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

عوامل زیادی در سیل نقش دارند اما گرمتر شدن هوا به دلیل تغییر اقلیم که ناشی از سوخت‌های فسیلی است، بارندگی شدید را خیلی محتمل‌تر کرده است.

جهان از زمان ثبت رکوردها ۱.۱ درجه سانتیگراد گرمتر شده است و این روند ادامه خواهد یافت مگر آنکه تصاعد گازهای گلخانه‌ای به شدت کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)

دیگر خبرها

  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود ۱۰۰ تن رسید
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود