Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:35:56 GMT

کشف ۱۱ تن چوب قاچاق در بروجرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۴۵۱۰

کشف ۱۱ تن چوب قاچاق در بروجرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  امیر ثقلینی،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: یگان حفاظت و بازرسی منابع طبیعی بروجرد در جریان گشت زنی در جاده‌های ارتباطی شهرستان یک کامیون حامل چوب را با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توقیف کرد.

وی اظهار داشت: کامیون، پس از توقیف و کشف محموله، با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شهرستان بروجرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عبور کامیون‌ها با محموله چوب بدون مجوز از محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجرد ممنوع است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد چوب قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه