Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همزمان با دهه بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود، گفت: این شهدای والامقام در بخش «لوداب» خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان  تدفین شهدای گمنام، اظهار داشت: در دو سال گذشته مکان‌یابی برای تدفین شهدای گمنام در دو بخش لوداب و کبگیان صورت گرفت تا این دو بخش نیز مانند دیگر مناطق استان به عطر و بوی شهدای گمنام معطر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا‌ با هماهنگی‌های انجام شده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح، استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر این ۲ شهید والامقام، روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده از طریق هوایی از تهران به یاسوج انتقال داده می‌شوند و پس از استقبال از آنها در فرودگاه یاسوج، به کنگره شهدا منتقل خواهند شد.

آسمند گفت: پیکر مطهر یکی از این شهدا، در روز ۱۳ دی همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به یادواره شهدای نفت در گچساران انتقال داده می‌شود تا فضای این یادواره به شمیم بوی این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شود.

وی متذکر شد: یکی از شهدا نیز در یاسوج به مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، منتقل می‌شود و پس از برگزاری این مراسمات، پیکر هر دو شهید به تیپ ۴۸ فتح در یاسوج انتقال یافته و در روز ۱۴ یا ۱۵ دی به بخش لوداب انتقال داده می‌شوند و با حضور مسئولان و مردم مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد فرودگاه نفت دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شهید گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد