Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدفین 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بخش «لوداب» در هفته آینده، گفت: لازم است دستگاه‌های متولی مقدمات لازم را برای تدفین این شهدای والامقام فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدجواد هاشمی در نشست کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام با بیان اینکه 9 دی از روزهای مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: از 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نام‌گذاری شده که در این دهه مناسبت‌های مختلفی از جمله دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید فضای شهرهای ما رنگ و بوی فاطمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده، افزود: این امر توفیق الهی است که بار دیگر نصیب مردم این استان شده و انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها پای کار بیایند تا مراسم تشییع و خاکسپاری درخور و شایسته برای این دو شهید والامقام برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکان تدفین شهدای گمنام، زیارتگاهی برای عشاق شهادت است و باید به یک مکان معنوی تبدیل شود تا زیارتگاه و مأمنی برای آیندگان ما باشد، بنابراین لازم است دستگاه‌های متولی مقدمات لازم را برای تدفین شهدا در بخش «لوداب» فراهم کنند.

هاشمی با بیان اینکه تیپ 48 فتح استان عهده‌دار برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکرهای این شهدای والامقام در شهر یاسوج شده و لازم است دستگاه‌های متولی با آنها همکاری کنند، خاطرنشان کرد: بخشداری لوداب نیز فضاسازی متناسب با مراسم تشییع و خاکسپاری را در این بخش انجام دهد، ضمن اینکه جاده‌ دسترسی به مکان تدفیع شهدای گمنام در این بخش تسطیح شود.

وی ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان را ضروری عنوان و متذکر شد: به منظور ساماندهی وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام، هفته آینده جلسه‌ای با دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب اسلامی ایران شهادت حضرت فاطمه دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌ها گام‌هایی که بر اساس راهبردهای مشخص و شفاف برداشته می شود، همیشه کارساز است، افزود: این اصل در حوزه بانوان نیز صحت دارد به طوری که حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم و هموار تر می‌کند.

زهرا کوهی در نخستین جلسه هم اندیشی حوزه زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری اظهار کرد: ایجاد گفتمان اثرگذار و قدرتمند توسط مشاور امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و مشارکت فعال تشکل‌های مردم نهاد سهم بسزایی در تحول سازی در حوزه خانواده دارد.

کوهی با تشریح سه کارگروه تخصصی در حوزه بانوان و خانواده تصریح کرد: بر اساس قانون، همه دستگاه‌ها موظف به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، به طوری که مشاور بانوان مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پیگیر اجرای آن شده و آخرین وضعیت را در کارگروه خانواده و جوانی جمعیت گزارش دهند تا قانون بی کم و کاست در تمامی دستگاه‌ها اجرایی شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: باید رویکرد خانواده محور دولت سیزدهم در عملکرد تمامی دستگاهی اجرای نمود داشته باشد. 

وی با بیان اینکه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در مقام سیاست‌گذار، تسهیل گری و نظارت، به امور رسیدگی می‌کند، خاطر نشان کرد: مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها هم در کسوت بازوی اجرایی امور این مشغول به کار هستند.

وی به اجرای برنامه‌های خلاقانه باهدف معرفت افزایی، افزایش نشاط و ارتقای آموزشی تاکید کرد و گفت: تحکیم بنیاد خانواده و زیست عفیفانه و کسب و کار خانواده محور دو کارگروه‌ فعال این حوزه هستند که نیازمند توجه ویژه مشاوران و متولیان حوزه بانوان قرار گیرد.

 کوهی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم خانواده محور است، تصریح کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفته پایانی اردیبهشت ماه در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اجرا خواهد شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند، اقدامات خود را به این رویداد ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت