Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیپور گفت: در سال ۱۳۸۴ در اثر درگیری بین دو جوان که پسردایی و پسرعمه بودند، متاسفانه پسردایی توسط پسرعمه به قتل رسید و اجرای حکم از سوی دیوان عالی کشور نیز تایید و به مرحله اجرا رسیده بود.

جلب رضایت اولیای دم پس از ۱۶ سال در مرند

به گزارش رکنا، وی گفت: جلب رضایت اولیای دم در این پرونده در مرحله اجرای حکم، با تلاش و پیگیری‌های مستمر دستگاه قضائی، ریش سفیدان و معتمدین انجام شد و اولیای دم رضایت قاطع خود را اعلام کردند و مقرر شد توسط خانواده مقتول مدرسه‌ای به نام مقتول در شهرستان مرند احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور افزود: خانواده مقتول با گذشت از قصاص محکوم علیه موجبات شادمانی خانواده محکوم را فراهم آورد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اولیای دم اخبار حوادث قتل اولیای دم بخشش قاتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه فال ریحانه پارسا بازیگر علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور

مدیر کل دفتر فنی و تحقیقات نوسازی مدارس کل کشور با بیان اینکه ۵۶ پروژه ساخت نیروگاه های خورشیدی پشت بامی مدارس کشور در ۱۵ استان در حال اجراست، اظهار کرد: ۱۶ پروژه ساخت نیروگاه های مدارس در ۶ استان به پایان رسیده که همزمان در استان های اصفهان، قم، گلستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی به صورت همزمان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایسنا، سید محمد واعظی نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۶ پروژه ساخت نیروگاه های خورشیدی پشت بامی مدارس کشور با ظرفیت ۸۴۰ کیلووات توسط خیرین مدرسه ساز در حال اجراست؛ این نیروگاه ها در حال انعقاد قرارداد و یا در حال طی کردن مراحل اجرا هستند که دو تا سه ماه آینده وارد مدار می شوند.

وی با اشاره به مزایای بکارگیری نیروگاه های خورشیدی در مدارس کشور، افزود: ساخت این نیروگاه ها ضمن ایجاد اقتصاد و درآمد پایدار و صرفه جویی در هزینه های مدارس سبب افزایش خودآگاهی دانش آموزان از مزایای استفاده از انرژی های پاک برای کشور و حفظ محیط زیست با جلوگیری از بکارگیری سوخت های فسیلی در مدارس می شود.

واعظی نژاد در ادامه تصریح کرد: از آنجا سرانه های تخصیص یافته به مدارس پایین است و مدارس در فصل های فعال مجبورند از سوخت های فسیلی استفاده کنند، بکارگیری نیروگاه های خورشیدی در آنان ضمن صرفه جویی در هزینه های جاری همچون آب، برق و کاغذ و ... سبب کاهش انتشار آلاینده های زیست محیطی می شود.

وی از هدف گذاری ساخت نیروگاه های خورشیدی در ۲۰ هزار مدرسه کشور خبر داد و اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته، قرار است نیروگاه های خورشیدی در ۲۰ هزار مدرسه ساخته شوند؛ از این سطح ۱۶ نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسیده و ۵۶ پروژه در سطح کشور در حال اجراست.

طبق اعلام ساتبا، نیروگاه خورشیدی ۶۰ کیلوواتی در مدرسه خیرساز ۱۵ کلاسه حاج غلام رضا زیرک امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور دکتر محمود کمانی، معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق(ساتبا)، دکتر حمید رضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، دکتر سید محمد آقامیری، استاندار قم، آیت الله حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئولان استان قم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس