Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یونس منفرد رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی درخصوص وضعیت پلاک‌گذاری تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک که در دست کشاورزان است گفت: طی یک سال گذشته با جدیت تمام این موضوع در استان مورد توجه پلیس راهور قرار گرفت و تاکنون ۴۰ هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی بازدید برای پلاک‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این بازه زمانی کارشناسان پلیس راهور با مراجعه به شهر و یا محل کاربری ماشین آلات کشاورزی بخصوص تراکتور ضمن بازدید و احراز اصالت مالک وسیله، نسبت به تکمیل پرونده و طی مراحل لازم برای صدور پلاک اقدام کرده‌اند.

اوبا اشاره به اینکه بعداز طی این مراحل مالک تراکتور باید به پلیس راهنمایی مرکز استان برای دریافت پلاک مراجعه کنند، اضافه کرد: بعد از طی مراحل اولیه و بازدید کارشناسان راهنمایی و رانندگی، مالک تراکتور باید با در دست داشتن اسناد مربوط به بازدید کارشناسان راهنمایی که در اختیارش است به مرکز پلاک‌گذاری استان در تبریز مراجعه و پلاک صادر شده برای تراکتور و یا هر وسیله کشاورزی خود را شخصاً دریافت کند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی تاکید کرد: این پلاک صرفاً به شخص مالک تحویل داده می‌شود و سایر افراد دارای وجاهت قانونی برای دریافت آن از راهنمایی و رانندگی هستند و مطمئناً مرکز پلاک‌گذاری نیز نمی‌تواند پلاک را در اختیار افرادی غیر از مالک بگذارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلاک گذاری راهنمایی و رانندگی پلاک گذاری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی فلسفه سفرهای شهرستانی را رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: برخی از این مصوبات آن‌طور که باید به مرحله اجرا نرسیده و بر همین اساس در بازدیدهای میدانی به همراه مدیران کل مرتبط، موانع اجرای آنها شناسایی و برای رفع موانع تصمیم‌گیری می‌شود.

مالک رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم در پیام نوروزی تاکید کردند باید با اتحاد، انسجام، همدلی و همکاری همه مسئولان شاهد تحول و پیشرفت در بخش‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی شهرستان مرند، گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان استان و شهرستان و همت بخش خصوصی بتوانیم کمبودهای شهرستان را رفع کنیم.

رحمتی، تکمیل پروژه بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری را یکی از مطالبات مردم مرند برشمرد و گفت: در بازدید از این بیمارستان مقرر شد پیمانکار پروژه در دو مرحله تا پایان مرداد و پایان آبان ماه این پروژه را تکمیل کند.

وی درخصوص پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهر مرند هم گفت: این پروژه که در راستای توسعه شهر اجرا می‌شود باید با رعایت اصول فنی در زمان‌بندی معین به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرستان مرند در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دچار عقب‌ماندگی است، بر اهتمام جدی فرماندار و مدیران مسئول برای جبران این عقب‌ماندگی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌های دیگر نیز مشکلات و کمبودهایی در شهرستان داریم که در جلسه شورای اداری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد تا به سمت بهبود وضعیت پیش برویم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در سفر به شهرستان مرند از پروژه‌های استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب، بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری، پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مجتمع تجاری تفریحی جواهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا