Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال ورود سویه جدید اومیکرون کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن، هرگونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی، سلامت جامعه را بیشتر به مخاطره می‌اندازد، لذا مسوولیت‌پذیری مضاعف و همت بالاتر و جدی‌تری را می‌طلبد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از تلاش‌ها، همکاری‌ها و اقدامات مؤثر جامعه اصناف به پاس پیگیری‌های مجدانه در اجرای صحیح ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا طی ۲۱ ماه اخیر، اعلام کرده است که، انتظار دارد تا با مسوولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش آن به سطح بیش از ۹۰ درصد، موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به هشدار‌های مقامات بهداشتی برای جلوگیری از شکل‌گیری موج جدید شیوع کرونا و به‌منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده محترم اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان اقدام خواهند کرد؛ لذا از تمامی واحد‌های صنفی به‌ویژه در صنوف مذکور انتظار می‌رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات مناسب تهویه هوا بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.

اتاق اصناف تاکید کرده است: دریافت دز سوم واکسن کرونا در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور قطع زمینه کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و عدم تعطیلی واحد‌های صنفی را فراهم خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان وام جدید کرونا اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: اتاق اصناف ایران اتحادیه صنفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتاق اصناف ایران اتحادیه صنفی پروتکل های بهداشتی اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز