Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر محمد رضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۱۰۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند،این در حالی است که طبق آمار روز گذشته شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در قم به ۹۵  نفر رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۱۸ بیمار بستری با وضعیت شدید بیماری درگیر هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته  ۳۴ نفر با علایم کرونا در مراکز درمانی پذیرش و از این تعداد ۲۳ نفر بستری شدند.

او افزود:در همین مدت برای چهارمین روز متوالی خوشبختانه هیچگونه موارد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشد و تعداد ترخیصی‌ها هم ۱۷ نفر اعلام شده است.

او ادامه داد:بر اساس روش‌ها و معیارهای قطعی تشخیص کرونا از ۲۱۹ مورد تست روزانه، ۱۳ مورد آن مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:از ابتدای عملیات واکسیناسیون عمومی بر ضد بیماری کرونا در استان قم یک‌میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۲۰ دُز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان