Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@12:15:07 GMT

کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در پوشش خیار سبز

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۵۹۶۳

صراط:

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی میناب اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و ۴۰۵ کیلو تریاک از آن‌ها کشف شد.

به گزارش فارس، وی در توضیح کشف این محموله نیز عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان میناب در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه روزی، اعضای یک باند قاچاق موادمخدر را در این شهرستان شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزود: مأموران با شناسایی و رصد کامیون حامل مواد مخدر، ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل اکیپی به محور مورد نظر اعزام و با تعقیب و مراقبت آن را در ایست و بازرسی شهید میرزایی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون مورد نظر ۴۰۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار خیار جاساز کرده بودندکشف و ضبط و در این رابطه یک قاچاقچی موَاد مخدر را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، بیان داشت: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

سردار جعفری ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس و مشارکت مردم در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با آن‌ها برخورد می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار غلامرضا جعفری جاسازی مواد مخدر تریاک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک