Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@00:50:01 GMT

مشایخی: این برد ما هیچوقت فراموش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۶۶۶۶

مشایخی: این برد ما هیچوقت فراموش نمی‌شود

ستاره ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است که پیروزی ثانیه‌های پایانی این تیم مقابل نظم آوران سیرجان هیچ وقت فراموش نمی‌شود. سجاد مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی نفس گیر تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مقابل نظم آوران سیرجان در ۳ ثانیه پایانی، توضیح داد: واقعا بازی بسیار عجیب و سختی شد که برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

گارد ذوب‌آهن تصریح کرد: نظم آوران تیم خوبی است که بسکتبال را بسیار خوب بازی می‌کند. بازیکنان خارجی و داخلی خوبی دارد که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند، اما خوشبختانه توانستیم ما پیروز این بازی سخت شویم.

او درباره عملکرد ضعیف بازیکنان ذوب‌آهن در کوارتر نخست بازی نیز گفت: بله، ما یک کوارتر خیلی بد بازی کردیم و آن‌ها هر کاری که دوست داشتند کردند. در دفاع ضعیف بودیم و نمی‌توانستیم مقابل حملات آن‌ها ایستادگی کنیم. البته در سه کوارتر بعدی جنگیدیم و اختلاف را جبران کردیم که به پیروزی دست یافتیم. این پیروزی به قدری عجیب و البته برای ما لذت بخش بود که به نظرم مدت‌ها برای هیچ کس فراموش نخواهد شد.

ستاره تیم ذوب آهن درباره ناآماده بودن فرید اصلانی نیز توضیح داد: فرید مصدومیتی داشت که نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. او با مسکن به بازی رسیده بود و از کمردرد زیادی رنج می‌برد. مطمئن باشید اگر بود خیلی راحت تر و بهتر بازی می‌کردیم، البته چیزی که مهم است کسب پیروزی بود که ما توانستیم با عملکرد خوب بازیکنانمان از جمله ارسلان، آرمان و حتی نیمکت نشینان به پیروزی برسیم. بسیار خوشحالیم چون این پیروزی برای ما خیلی اهمیت داشت.

او درباره پیش بینی خود از مرحله پلی‌آف مسابقات نیز توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان برای ما از همه مهم‌تر تثبیت جایگاهمان در جدول گروه خودمان است. بازی سخت داریم و یکی از این بازی‌ها دیدار با کاله است. دور رفت به آن‌ها باختیم و قصد داریم در دور برگشت پیروزی کسب کنیم.

ستاره تیم ذوب آهن اصفهان درباره مصدومیت کهنه خود اظهار کرد: خیلی شرایط بهتری دارم و هر روز سعی می‌کنم که بهتر از روز گذشته باشم. مصدومیتم بهتر است ولی همچنان به صورت جزئی وجود دارد که باید برطرف شود. رفته رفته سعی دارم شرایط خودم را بهتر کنم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سجاد مشایخی بسكتبال تيم بسكتبال ذوب آهن سجاد مشایخی لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد