Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین ابراهیمی‌پور روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه خوشبختانه در جمعیت زیر پوشش این داشگاه با کمبود واکسن مواجه نیستیم، شایسته است شهروندان هرچه سریعتر برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و نیز پرهیز از حضور در مراکز پرجمعیت و پرتردد به علت انتشار سریع این سویه جدید، مورد تاکید است و از مردم خواهشمندیم برای سلامت و حفظ جان عزیزان‌ خود با انجام واکسیناسیون، احتمال ابتلا به اومیکرون را کمتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه به یافته‌های علمی نیز اشاره و بیان کرد: آخرین پژوهشها نشان می‌دهد سرعت انتشار اومیکرون حداقل ۲.۵ برابر بیشتر از سویۀ دلتا است و این نکته هشدار می‌دهد که اگر نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی بی‌تفاوت باشیم با سرعت بالایی گرفتار موج سهمگین اومیکرون خواهیم شد.
وی همچنین به اثربخشی واکسن کرونا در کاستن از شدت بیماری‌زایی اومیکرون اشاره و بیان کرد: از عموم شهروندانی که هنوز برای دریافت واکسن مراجعه نکرده و یا نوبت‌های سه گانه واکسن خود را تکمیل نکرده‌اند، انتظار داریم در نخستین فرصت به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون زیر پوشش دانشگاه مراجعه و خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت حیدریه، ، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اومیکرون زاوه طرح واکسیناسیون کرونا تربت حیدریه مه ولات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه علائم کرونا پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اومیکرون زاوه ویروس کرونا اومیکرون زاوه طرح واکسیناسیون کرونا تربت حیدریه مه ولات علائم کرونا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی؛ معاون و مسؤل امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت:  در پی اعلام این حادثه عصر دیروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر سقوط یک خانم طبیعت گرد در ارتفاعات روستای اسفیوخ گروه امداد و نجات کوهستان از این شعبه به محل حادثه اعزام شدند  و پس از دسترسی به مصدوم با همکاری عوامل آتش نشانی، اقدامات لازم برای تثبیت وی را انجام دادند.

جواد شهرآبادی که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود افزود:  مصدوم به مکان امن منتقل و برای  سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای اسفیوخ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)