Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در صورتی که کرونا اجازه دهد تور بین‌المللی آذربایجان خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب سمیه یزدانی به عنوان بورسیه ورزشکاران فدراسیون دوچرخه‌سواری به کمیته بین‌المللی المپیک و واکنش برخی دیگر رکابزنان تیم ملی، اظهار داشت: در ابتدا باید تاکید کنم که هر تیم، رشته و فدراسیون ورزشی در تلاش است تا با گرفتن بهترین تصمیمات هم نتایج خوبی در زمان فعلی به جا بگذارد و هم در آینده از عملکردش به خوبی یاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در فدراسیون دوچرخه‌سواری از این قاعده مستثنا نیسیتیم و مسلما برای انتخاب خانم یزدانی به عنوان بورسیه به IOC معیارها و ملاکی بوده و اینگونه نیست که با نظر شخصی و یا مسائل حاشیه‌ای چنین انتخابی صورت گیرد. 

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: در انتخاب و معرفی یک ورزشکار به کمیته بین‌المللی المپیک عواملی مانند رزومه، عملکرد شخصی در مسابقات اخیر، شرایط سنی، وضعیت فعلی و آمادگی رکابزن مدنظر و همچنین آینده‌ای که برای آن ورزشکار متصور است، دخیل هستند و قطعا فردی که انتخاب شده شرایط بهتری در مجموع این معیارها نسبت به سایرین داشته است. کاملا طبیعی است که پس از هر انتخاب، برخی دیگر از ورزشکاران خود را محق بدانند ولی ما به عنوان فدراسیون دوچرخه‌سواری وظیفه داریم با بررسی تمام جوانب بهترین تصمیم را بگیریم.

وی با اشاره به رعایت عدالت بین ملی‌پوشان، گفت: یزدانی هم دوچرخه‌سوار شناخته شده‌ای است و علاوه بر داشتن مدال آسیایی، عملکرد خیلی خوبی در مسابقات اخیر داشته است؛ به همین خاطر کمی تعجب می‌کنم که چرا دیگر ملی‌پوشان اینقدر سریع نسبت به انتخاب یزدانی واکنش نشان دادند. مسلما رعایت عدالت بین مربیان و رکابزنان وظیفه فدراسیون است و اگر ملی‌پوشان منتقد کمی صبور بودند و پیش داوری نمی‌کردند، متوجه می‌شدند که برای تمام رکابزنان برنامه داریم. 

رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری افزود: اینگونه نیست که همه مزایا برای یک رکابزن باشد و این اظهارات در مورد تمرکز روی یک ملی‌پوش صحت ندارد. برای نمونه یک رکابزن بنا به دلایلی برای بورسیه IOC معرفی می‌شود و اینگونه نیست که همه چیز متمرکز به وی باشد. قطعا با رعایت عدالت بین رکابزنان در اعزام‌ها و سفرهای دیگر و یا حتی حضور در تورهای مختلف بین‌المللی به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد تا عدالت رعایت شود. 

وفایی در پایان درمورد وضعیت بدهی تور آذربایجان گفت: مقداری بدهی مانده بود که همگی پرداخت شد و در صورتی که کرونا اجازه دهد تور بین‌المللی آذربایجان خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

2بیشتر بخوانید: بورسیه ورزشکاران فدراسیون دوچرخه‌سواری چگونه به یزدانی رسید؟/ خبری از پرتوآذر و دهقان نبود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محمود وفایی سمیه یزدانی فرانک پرتوآذر ماندانا دهقان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود وفایی سمیه یزدانی فرانک پرتوآذر ماندانا دهقان فدراسیون دوچرخه سواری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند