Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «بهزاد باباخانی» دوشنبه شب در جلسه تنظیم بازار با دستور کار بررسی چگونگی هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با نظارت بر بازار در استانداری افزود: تعزیرات حکومتی به جرایم مالی که بازدارندگی خود را از دست داده بسنده نکند و از این به بعد با همکاری دادستانی با اصنافی که تخلف مکرر داشته از طریق پلمپ کردن واحد صنفی و یا ابطال مجوز برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه گفت: نظارت بر کیفیت و رعایت قیمت مصوب نان دو موضوع بسیار مهم است که تیم های بازرسی و نظارت با مدیریت جهاد کشاورزی در سطح استان موظفند بصورت روزانه کنترل و با متخلفین برخورد نمایند.

باباخانی افزود: با توجه به افزایش اخیر در قیمت نان با هرگونه تخلفی از طرف خبازی ها برخورد و در صورت مشاهده تخلف شدیدترین نوع برخورد تعزیراتی از جمله قطع سهمیه و ابطال پروانه کسب اعمال خواهد شد و در شهرستان ها فرمانداران مسئول پیگیری این موضوع هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه از تشکیل کمیته های اقدام مشترک در سطح استان و شهرستانها برای نظارت و رصد مستمر بازار خبر داد.

باباخانی افزود: این کمیته ها ذیل کارگروه تنظیم بازار استانی فعالیت نموده و بر تشکیل و نظارت مستقیم استانداران و فرمانداران بر تصمیمات متخذه و پیگیری مصوبات آن تأکید شده است.

به گفته او ‎کمیته های استانی به ریاست استانداران تشکیل می گردد و در غیاب استاندار، معاونین هماهنگی امور اقتصادی استاندار ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دبیرخانه کمیته در اداره کل تعزیرات حکومتی استان مستقر بوده و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز دبیری جلسات را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی وصنعت؛ معدن وتجارت و نیز روسای بسیج اصناف و اتاق اصناف استان نیز به عنوان اعضای کمیته تعیین گردیده‌اند.

او توضیح داد: ضمناً کمیته های متناظر شهرستانی با ریاست فرمانداران نیز در شهرستان‌ها تشکیل می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه همچنین در جلسه وبینار ملی تخصصی مهارت آموزی و اشتغال سربازان به ریاست دکتر کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور نیز گفت: طرح مهارت آموزی و اشتغال سربازان نیازمند تعیین ردیف مطمئن و قابل تحقق برای تامین منابع مالی طرح است. 

باباخانی در این جلسه به نمایندگی از سایر استان‌های کشور به بیان مشکلات و  ارائه پیشنهادات کارگروه های استانی پرداخت.

وی توضیح داد: این کارگروه در جهت اجرایی شدن برنامه‌های مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد اشتغال پس از فراغت از خدمت برای سربازان مهارت دیده برنامه ریزی شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد صنعتی و تولید با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها رونق تولید جهش تولید کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید جهش تولید کرمانشاه هماهنگی امور اقتصادی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان ایلام
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران