Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمه کشاورزی بهترین اهرم حمایتی دولت از فعالان بخش کشاورزی است و کشاورزان تاکنون ۲۰۵ میلیارد ریال حق بیمه پرداخت کرده اند.

وی بیان کرد: تعهد بیمه ای این استان در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۲۹۶ میلیارد ریال می باشد که تاکنون ۷۰ درصد آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: بیش از ۳۸ هزار و ۶۲۱ هکتار از اراضی کشاورزی این استان  تاکنون زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته که این محصولات زراعی پاییزه شامل گندم و جو آبی و دیم، عدس، نخود دیم است.

مرادی ابراز کرد: در این زمینه بیش از ۱۵ هزارو ۲۲۷ بیمه نامه برای محصولات زراعی این استان صادر شده است.

وی اظهار داشت: امسال محصول باغات  در برابر عوامل قهری  زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته  و تاکنون بیش از ۱۷هزار و ۸۸۲  بیمه نامه با سطحی بیش از پنج هزار و ۲۲۶ هکتار زیر پوشش بیمه قرار دارد که روند عملیات بیمه باغات همچنان ادامه دارد.

مرادی افزود: باغات لیمو، مرکبات، انگور، بادام آبی و دیم، سیب، انگور، گردو، انار، آلو و آلوچه و هلو زیر پوشش بیمه قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین پنج هزارو ۳۳۶ بیمه نامه تنه درختان به مساحت یکهزارو ۸۸۳ هکتار در سال زراعی جاری در این استان صادر شد.

مرادی تصریح کرد: همچنین از این تعداد بیمه‌نامه ۱۳ فقره مربوط به بخش آبزیان، پنج هزار و ۲۴۱ بیمه‌نامه مرتبط با دام و ۱۳۶ بیمه‌نامه در حوزه طیور صادر شد.

وی گفت: سطح بیمه شده محصولات کشاورزی، آبزیان در استان شامل یک میلیون و ۷۶۰ هزار قطعه ماهی ، ۲۱۱ هزار و ۳۸۴ راس دام و ۲ میلیون قطعه مرغ است.

مرادی اظهار داشت: کشاورزان این استان در سال زراعی گذشته ۱۶۹ میلیارد ریال حق بیمه برای محصولات کشاورزی خود پرداخت کرده اند.

معاون خدمات بیمه‌ای مدیریت بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال غرامت در بخش های مختلف کشاورزی مربوط به سال زراعی قبل در استان به حساب بهره‌برداران واریز شده است.

وی افزود: کشاورزان، زارعان و باغداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بیمه کردن فعالیت‌های کشاورزی خود به مراکز و مدیریت‌های جهادکشاورزی، شعب بانک کشاورزی و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای مستقر در محل خود مراجعه کنند.

سالانه ۹۷۲ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شودو این استان ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

برچسب‌ها صندوق بیمه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اراضی کشاورزی صندوق بیمه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه میلیارد ریال بیمه کشاورزی بیمه نامه سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • حواله تحویل بیش از ۷۰ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد صادر شد