Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان زمان اردوی این تیم قبل از بازی با عراق و امارات را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بانوان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و معاون امور بانوان رئیس جمهور، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات اظهار داشت:‌ اردوی ما از ۳ بهمن با حضور بازیکنان داخلی شروع  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات لژیونر هم از چهار بهمن که آغاز فیفا دی است به ما ملحق می‌شوند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: با کسب سه امتیاز می‌توانیم صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشیم. این موضوع می‌تواند از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم ملی، و پیگیری‌های فدراسیون فوتبال، تلاش بازیکنان و کادرفنی نشأت می‌گیرد و همه دست به دست هم دادند تا به این مهم دست پیدا کنیم. امیدوارم در همین بازی اول‌مان مقابل عراق سه امتیاز را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی تیم ملی فوتبال ایران مجتبی خورشیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم