Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ارائه تسهیلات واحد‌های تولیدی و صنعتی قابل پرداخت بوده که به همین منظور به ۱۸۲ مورد با تسهیلات یک هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: 300 طرح تولیدی در استان اردبیل در حال اجراست که با افتتاح آن‌ها اجرای طرح‌های بزرگی در تولید و اشتغال در استان اقدامات اساسی و قابل توجهی در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده 150 طرح تولیدی تا پایان امسال در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تسهیلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در حال انجام است که در این زمینه درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که به همین منظور یک هزار و 815 میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه ارائه می‌شود که تا به حال تعداد متقاضیان به 182 مورد رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: از محل تسهیلات 99 واحد تولیدی به میزان 612 میلیارد تومان نیز مصوب شده که به 17 واحد تولیدی به میزان 135 میلیارد تومان پرداخت شده و در این زمینه رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در اولویت قرار گرفته که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

صادقی تصریح کرد: راه‌اندازی طرح‌های جدید و احیا و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر آن‌ها جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه امری لازم و ضروری است و بی‌شک این مهم حفظ و اشتغال پایدار و تضمین‌کننده توسعه اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت.

رشد ٥٧ درصدی تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در 9 ماهه سال 1400تسهیلات ساخت مسکن به پیمانکاران خوش‌حساب پرداخت می شودتسهیلات 3 میلیارد تومانی مشاغل خانگی در استان سمنان پرداخت می‌شود

وی اظهار کرد: تحقق همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان برای برطرف‌سازی مشکلات موجود و رفع آن‌ها در دستور کار بوده که در این زمینه جهش تولید و اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با سرمایه‌گذاری 300 هزار میلیارد ریالی در استان اردبیل زمینه اشتغال 25 هزار نفر در یک هزار و 45 واحد تولیدی استان رقم خورده که 73 درصد آن‌ها فعال است و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد های تولیدی و صنعتی میلیارد تومان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه موضوع پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: پایش و عارضه‌یابی در راستای کمک به رفع واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، بختیار خلیقی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جلسه کمیته پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی استان کردستان اظهار کرد: طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال فعال‌سازی واحدهای راکد امری ضروری است و انتظار می‌رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی در این راستا گام‌های جدی برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقا جلسات تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اهداف کمیته پایش و عارضه‌یابی است.

خلیقی ادامه داد: ورود به بحث پایش و عارضه‌یابی نشان از تغییر رویکرد در راستای رفع مشکلات است و نتیجه پایش باید تبدیل به نقشه راه شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند و ۱۵ درصد در این سامانه خود اظهاری را انجام نداده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: خود اظهاری واحدهای تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می‌شود و تسهیل‌گری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود.

خلیقی گفت: در مجموعه مدیریت استان بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده و این نوید بخش توسعه استان است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی استان کمبود زمین در خصوص شهرک‌های صنعتی است که انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع این مشکل باشیم.

کد خبر 744781

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود