Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام در دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور –مرکز امور بین‌الملل شعبه امارات برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور –مرکز امور بین الملل شعبه امارات برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا ۳۰ دی ماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشگاه پیام نور برای دستیابی به اهداف آموزش عالی، گسترش مرز‌های دانش، توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطح علمی فرهنگی داوطلبان خارج از کشور بر اساس مجوز‌های وزارت علوم صرفاً از بین ایرانیان مقیم خارج از کشور و غیر ایرانیان مسلط به زبان فارسی از طریق سوابق تحصیلی و بررسی سوابق علمی، پژوهشی، فرهنگی، و مصاحبه علمی در قالب رشته‌های مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور در کشور امارات برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پیام نور ثبت نام دوره تخصصی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در نیمه اول مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

جزییات شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

۳) زمان ثبت نام آزمون در اردیبهشت سال آینده خواهد بود. زمان بندی دقیق ثبت نام در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در هفته آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

۴) زمان دقیق برگزاری آزمون طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

۵) دروس امتحانی مطابق با دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرح جدول زیر است:

بیومکانیک ۱ و ۲ و ۳ الکتروتراپی ۱ و ۲ ارزشیابی و اندازهگیری
ارتز و پروتز تمرین درمانی ۱ و ۲ و ۳ زبان عمومی
فیزیوتراپی در بیماری های اعصاب و داخلی ۱ و ۲ (قلبی، ریوی، روماتیسمی و پوستی)

کد خبر 6056188

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود