Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان موانع تولید ۲۶۸ واحد تولیدی استان امسال برطرف شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ، ثبت و پس از بررسی و پیگیری ، مشکلات ۲۶۸ واحد رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است.

آسیابی افزود: همچنین امسال ۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان این که با احیای این واحدها  ۵۲۵ نفر مشغول به کار شدند گفت: از تعطیلی یکی از این واحد های تولیدی ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می گذشت.

این مقام ارشد قضایی گلستان افزود: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری ، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال ، راه اندازی مرکز داوری و  شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان  هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر ۵ ماهه به پرونده های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی ،  رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اقتصاد دستگاه های اجرایی مفاسد اقتصادی گلستان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است

سیدعلی مهاجر رئیس کمیسیون کارگری شورای تامین استان در بازدید از سه واحد تولیدی احیا شده در شهرک صنعتی آق قلا گفت: برای تحقق شعار سال و مشارکت مردم باید از تولید و واحد‌های راکد حمایت ویژه شود.

این واحد‌ها که مورد بازدید اعضای کمیسیون کارگری استان و شهرستان آق قلا قرار گرفت، با حمایت‌هایی که از طرف دولت انجام شد از رکود خارج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان