Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهران حاجیان» روز سه‌شنبه در آیین آغاز رسمی تمرین قایقرانان همدانی در سدخاکی آبشینه، اظهار داشت: امکانات موجود متناسب با توان ورزشکاران و ظرفیت رشته قایقرانی این استان نیست چرا که با استعدادترین افراد در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند که امکانات و تجهیزات موجود متناسب با قابلیت ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قایقرانی استان همدان با اتحاد، همدلی و پشتکار اعضای هیات، مربیان و ورزشکاران می‌تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد به نحوی که در تمامی رشته ها و رده های سنی مختلف مدعی کسب عنوان باشیم.

حاجیان خاطرنشان کرد: استان همدان سرشار از استعدادهای رشته قایقرانی است و برای شکوفایی این ظرفیت ها و بازگشت قهرمانان استان به میادین ورزشی باید امکانات و زیرساخت های موردنیاز را فراهم کنیم.

به گفته وی، همدان با وجود نداشتن دریا و دریاچه و به رغم کاهش بارندگی ها و افت سطح آب سدها همچنان از استان های مطرح در رشته قایقیرانی کشور و دارای ظرفیت و توان برای حضور موفق در مسابقات داخلی و خارجی است.

سرپرست هیات قایقرانی استان همدان خواستار تعامل و همکاری ارگان‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های مرتبط با منابع آبی استان برای توسعه این رشته ورزشی شد و گفت: قایقرانی این استان سابقه درخشانی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی دارد که باز هم می توانیم به این جایگاه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترکیب جدید هیات قایقرانی استان همدان متشکل از افراد باتجربه و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی موفق است، افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دوره جدید هیات قایقرانی تدوین کرده ایم که نتیجه آن کسب موفقیت و درخشش دوباره قایقرانی استان خواهد شد.

وی همچنین با حضور قایقرانان استان همدان در اردوی تیم‌های ملی اشاره کرد و اظهار داشت: «مریم امیدی‌پارسا، کیمیا زارعی و مریم کرمی» در اردوی تیم ملی روئینگ حضور دارند و به طور قطع با شروع دوباره فعالیت قایقرانان مستعد، سهمیه بیشتری را برای حضور در اردوی رشته های مختلف تیم ملی قایقرانی کسب خواهیم کرد.

دور جدید تمرین آماده‌سازی قایقرانان استان همدان در ۲ بخش پسران و دختران از امروز به طور رسمی در سد آبشینه همدان آغاز شد.

استان همدان دارای ۱۲۰ ورزشکار حرفه ای و مستعد در رشته های مختلف قایقرانی است.

برچسب‌ها قایقرانی همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قایقرانی همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قایقرانی استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند