Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یونس گرایلی مربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: فردا یک بازی بسیار حیاتی با پیکان داریم. حریف فردای ما یک تیم منسجم و بانظم است. بعد از بازی با استقلال یک اردوی چند روزه در تهران داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کردیم و بازیکنان مصمم و همدل هستند. اعتقاد من این است که اتحاد و همدلی که در تیم ما در گذشته وجود نداشت، در حال حاضر وجود دارد و همه مشتاق این هستند که بازی فردا را با سه امتیاز به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه پیکان در بازی گذشته‌اش سپاهان را در اصفهان شکست داده و با روحیه مقابل پدیده بازی خواهد کرد، گفت: ما پیکان را کامل می‌شناسیم. پیکان یک تیم تاکتیکی است و مربی بسیار خوبی دارد. ما با افکار حسینی آشنا هستیم. تیم ما از بحران خارج شده است و خوشبختانه اتحاد و همدلی را بین اعضای تیم به وجود آوردیم. با زحماتی که مجموعه مدیریت باشگاه داشته است، امیدوارم این همدلی بین مدیریت باشگاه و مسئولان استانی هم به وجود بیاید. من امیدوارم که تیم پدیده شرایط خیلی خوبی پیدا کند. درست است که پیکان توانست سپاهان را شکست دهد، ولی اگر درصد مالکیت توپ در آن مسابقه را نگاه کنیم، ۷۰ به ۳۰ در اختیار سپاهان بود و این تیم موقعیت‌های بیشتری به دست آورد.

مربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: برعکس این اتفاق در بازی ما با استقلال و صنعت نفت اتفاق افتاد. بچه‌های ما به خوبی افکار تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند، ولی در زمین اسیر اتفاقات شدند. مقابل استقلال موقعیت آنچنانی به آنها ندادیم و خوشبختانه سه چهار موقعیت صد درصد را خلق کردیم. به نظر من بازی فردا یک بازی تاکتیکی و روحی و روانی است و اگر بچه‌های ما شرایط روحی و روانی ایده‌آلی داشته باشند با برد بیرون می‌آییم.

گرایلی درباره قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و رویارویی پدیده با مس رفسنجان تصریح کرد: متأسفانه تیم ما با توجه به مشکلاتی که داشت بازی با مس رفسنجان را در لیگ برگزار نکرد و تقدیر اینگونه است که در جام حذفی به رفسنجان برویم. ما یک اهداف جداگانه برای جام حذفی داریم و در این بازی برای برد به میدان خواهیم رفت. مطمئنم که تیم ما به لحاظ فنی و تاکتیکی مشکلی ندارد و مشکل ما انسجام تیمی بود که در تیم وجود نداشت و این فاکتور را کم‌کم به تیم اضافه می‌کنیم. قطعاً ما به ۵۰ درصد وفاق تیمی رسیدیم و از مسئولان ورزشی و سیاسی استان خواهش می‌کنم که به خاطر مردم و هواداران به تیم ما کمک و مشکلات را برطرف کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پیکان پدیده پیکان تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته